Zardoz Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Yatack har et tilbud på T66 om dagen, er det noen som har hatt/hørt om erfaringer med dette produkt?? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 jeg prøver igjen :smile: Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Eg har bestilt ein i dag. Skal komme med rapport når eg får den. Men kjenner ei som har den, og den har funka glimmers for ho så langt (to veker). Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Min helt personlige vurdering: MØKKA TELEFON! Hadde først en T65 som jeg var kjempefornøyd med. Kjøpte så en T66 og ble super-skuffet. Dårlig batteri, liten skjerm, dårlig meny, ikke GPRS. Eneste plusset er selvfølgelig størrelsen og vekten. Minste og letteste telefonen du får. Nei, kjøp heller T68i (hvis du har råd). Det er telefon det. Har ALT!!! Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Brukarerfaring etter to dagar. Eg hadde før ein T65, som etter mi meining er alt for stor. I så måte er T66 ein drøm, liten og lett. Skjermen er mindre enn T65 sin, men har like mange linjer(mindre tekststørrelse), og er heilt greit så lenge du har normalt syn. Knappane er ikkje alt for store, men det er ingen problem å skrive. Menyen er så langt eg kan sjå omtrent den same som T65, altså god etter mi meining. Problemet er at den store runde navigasjonstasten på T65 er fjerna til fordel for to små høgre/venstre-knappar, noko som gjer det litt meir kronglete å navigere. På vanleg Ericsson-vis er menyen litt treig, men likevel raskare enn på T65. Batterikapasiteten er sjølvsagt ikkje 200timar, men rundt 130. Står iallfall så på telefonen. Liten telefon fører til liten antenne, og det ser ut til at signalet er litt svakare på denne enn på T65, men med mindre ein bor langt ute i skogen skulle ikkje det vere noko problem. Alt i alt så likar eg den, den er mykje meir behageleg å bere med seg enn den digre/tunge T65'en, og den dekker mitt bruk. Eg har ikkje bruk for GPRS og IR og alt det dilldallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå