vidarv Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Er dette verdt pengene eller burde jeg gå for en eller er Amilio bedre? Lenke til kommentar
jam Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Ville personlig gått for nx6110'en. Har en slik en selv og er stort sett fornøyd. Men og det er et stort MEN; maskinen har en vifte som går alt for ofte, også ved minimal belastning. Selv med nyeste BIOS, som hjalp litt, men ikke mye på denne utgaven som kjører celeron M. Søk ellers i forumet etter nx6110, så skal du se at det har vært diskutert viftestøy på denne før. Eller prøv å google etter "nx6110" og "fan". Ellers oppfattes nx6110 som en bærbar med meget god byggekvalitet og yter bra i forhold til prisen. Selv om Amiloen har bedre spesifikasjoner, ville jeg styrt unna. Synes FSC-bærbare har en slett byggekvalitet og er veldig utsatt for skrap og slitasje. Virker rett og slett som om at de har spart inn kostnader ved materialvalg... Hadde det vært mitt valg, så hadde jeg valgt HP'en (Så fremt at du kan leve med litt viftestøy). Rett og slett p.g.a. bedre kvalitet! Lenke til kommentar
TEE Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Ring 800 62 800, så kan du få ordnet på det med viftestøy. Den er heller ikke der lenger på de nyeste produksjonene. Lenke til kommentar
jam Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Ring 800 62 800, så kan du få ordnet på det med viftestøy. Den er heller ikke der lenger på de nyeste produksjonene. 5069207[/snapback] Og hva kan HP support tilby som de ikke har hatt tilgjengelig før? Har installert siste BIOS (F.0B)... Etter hva jeg har lest i diverse fora, er eiere av Centrino-basserte nx6110-eiere fornøyd med hvor ofte vifta sviver nå, mens celeron m-eiere, meg selv inkludert, ikke er fornøyd med at vifta går mesteparten av tiden, selv ved minimal belastning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå