Hydrolift Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 bestilte meg 2 MS laser 6000, de suger hardt og jeg vil retunrereererere dem. så bare lurer jeg på om det er nøye om emballasjen er tildels revet istykker. det var nødvendig for å åpne pakken. Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Du har 30 dager angrerett. Du skal ikke trenge å opplyse annen grunn enn at du ikke vil ha produktet, så om embalasje er revet opp, får så bare være. Send i vei! Lenke til kommentar
joebush Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Du har 30 dager angrerett. Du skal ikke trenge å opplyse annen grunn enn at du ikke vil ha produktet, så om embalasje er revet opp, får så bare være. Send i vei! 5061687[/snapback] 30 dagers angrerett? Er det kommet en nyere utgave av Forbrukerkjøpsloven som forlenger 14 dager til 30? Ellers enig i at pakkens stand ikke er like viktig som varens stand. Spesielt hvis du ikke hadde særlig valg. Endret 26. oktober 2005 av joebush Lenke til kommentar
PerB Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Husk å følg instruksene for angrerettsretur fra salgsstedets webside (regner med at du har kjøpt fra en web-butikk). Dette gjelder bl.a. RMA-nummer, merking av forsendelse og skjema for bruk av angrerett. Som allerede nevnt - du behøver ikke oppgi grunn for å bruke angreretten. EDIT: Det er 14 dagers angrett ved kjøp fra web-butikk. Endret 26. oktober 2005 av PerB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå