hnki Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 hmmz, jeg har akkurat kjøpt meg ny pc, amd64 3700+ , 1gb ram(twinmos) , ati radeon power color X850 pro. jeg sliter litt med fps ingame cs, burde vel ikke gjøre detta ? .. noen som har noen forslag til hva som er galt, evnt hva jeg burde gjøre? Ktnx:))) Lenke til kommentar
ikkeeksisterendebruker Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 har du LCD skjerm må du slå av Vsync først... Og så må du skrive fps_max 101 i console Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 har du LCD skjerm må du slå av Vsync først... Og så må du skrive fps_max 101 i console 5061580[/snapback] Det må han strengt tatt bare gjøre hvis det er CS det er snakk om. Sjekket stickyen i CS forumet btw? Lenke til kommentar
hnki Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 har du LCD skjerm må du slå av Vsync først... Og så må du skrive fps_max 101 i console 5061580[/snapback] Det må han strengt tatt bare gjøre hvis det er CS det er snakk om. Sjekket stickyen i CS forumet btw? 5066380[/snapback] hmz hakke sjekket der, skal sjekke. har slått av VS ja det er jo det første man sjekker ... tester ut noe virus scans og shiat , bytta fra vanlig explorer til opera også , sjekke om noe av dette funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå