ikkeeksisterendebruker Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 HEi.. Har en veldig bråkete pc så jeg lasta ned speedfan for å skru ned viftene litt, men når jeg har gjort det å krysse ut speedfan så setter alle viftene seg på max hastighet og jeg må restarte pc'en for at det skal slutte... Noen som kan løse problemet eller vet om et annet program ? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 du skal da ikke behøve å avslutte SpeedFan..? Det kan da bare kjøre i bakgrunnen det Bruker nesten ikke resurser i det heletatt... Lenke til kommentar
ikkeeksisterendebruker Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 går ikke i bakgrunnen... det legger seg på verktøylinja og når jeg avslutter pc'en så slår jo alle programmer seg av og da går viftene for fullt helt til maskina er helt av.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Nå skjønner jeg ikke helt... Er problemet at du må starte SpeedFan igjen og stille ned hastigheten på viftene når du starter maskina på nytt? Eller er det bare i de sekundene mens PCen slår seg av det er noe problem? Et par sekunder med støy når du slår av maskina kan vel ikke være noe problem? Lenke til kommentar
ikkeeksisterendebruker Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) problemet er at hvis jeg stiller på viftene i speed fan og så avslutter programmet så setter viftene seg på max... og en gang ødela jeg en vifte fordi den ikke tålte det... Men noen som vet om andre programmer som kan prøves ? PLIS FOlkens... Endret 26. oktober 2005 av **Tim** Lenke til kommentar
ikkeeksisterendebruker Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) kan noen hjelpe meg HALLO !?!?!?! Endret 26. oktober 2005 av **Tim** Lenke til kommentar
stompy Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hallo? Hvorfor i svarte skal du avslutte speedfan? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Det er det jeg ikke har helt fått med meg heller Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Såklart går viftene på fullt sålenge du ikke kjører et program som hindrer det. Lenke til kommentar
baretull Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hvis du går inn på Configure -> Options så finner du et alternativ "Set fans to 100% on program exit", prøv å deaktiver den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå