Gå til innhold

7800GTX 512MB rett rundt hjønet


TaLo

Anbefalte innlegg

vipewan - det er den nitro shitten igjen, bare veldig proffe oc kan holdet på med det greine der, det er intresant nå er å se hva kortene til salgs klarer med stock kjøling, ikke mer papir svada.

 

Det er nettop dette nitro - papir tullet som driver folk ti vanvidd snart - meg i alle fall

5064774[/snapback]

 

Men, det beviser at R520 kan være meget overklokkingsvenlig :-)

 

Og sammen med siste version av driver (ikke tilgjengelig ennå) så ser det ut til at X1800XT slår eller holder følge med 7800 GTX, også i Doom 3 og Quake 4.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vipewan - det er den nitro shitten igjen, bare veldig proffe oc kan holdet på med det greine der, det er intresant nå er å se hva kortene til salgs klarer med stock kjøling, ikke mer papir svada.

 

Det er nettop dette nitro - papir tullet som driver folk ti vanvidd snart - meg i alle fall

5064774[/snapback]

 

Men, det beviser at R520 kan være meget overklokkingsvenlig :-)

 

Og sammen med siste version av driver (ikke tilgjengelig ennå) så ser det ut til at X1800XT slår eller holder følge med 7800 GTX, også i Doom 3 og Quake 4.

5064795[/snapback]

Får mye spennende i papir fra ATi ja...

 

En sample som er sendt til review nettsider og spesielle overklokkere er ofte ikke representativ for de kortene som selges retail, da de ofte er håndplukkede.

 

Ville derfor tatt det med en klype salt!

Lenke til kommentar
Sli blir jobbet med i hver eneste nye driver, så hvorfor ikke.

 

Ny beta driver sluppet i dag men får ikke lastet den ned

 

81.87 beta driver

5064889[/snapback]

 

Får sette inn listen over fixer i nyeste driver da... Er rom for mange forbedringer (både ytelse og funksjoner) i 80-serien enda... ;)

 

Single GPU Issues Resolved

• GeForce 6 and 7 Series GPUs, Windows XP: Improved compatibility

and performance on GPUs when playing Call of Duty 2.

• GeForce 7800 GT/GTX: Reflections are corrupt when set to high in

Serious Sam 2.

• GeForce 7800 GT/GTX: There is screen corruption when panning in

overscan shift mode.

• GeForce 7800 GT/GTX: Cyan-colored pixels appear randomly on the

water tower in F.E.A.R.

• GeForce Go 7800 GTX, Sager system: LCD compressed scaling mode

is not retained after rebooting the system.

• GeForce 6800: After switching playback from one DVR-MS file to

another, the second file experiences dropped frames.

• GeForce 6800 GT, GeForce FX 5950 Ultra: Medal of Honor: Pacific

Assault has sky and ship rendering artifacts.

• GeForce 6800/ 6600: Silent Hunter III characters located outside

experience random fogging effects.

• GeForce 6600: When applying a new resolution on a Samsung 30ʺ

CRT via DVI, the resolution reverts after rebooting the system.

• GeForce 6600, HDTV, Windows XP MCE: The mouse cursor

disappears after when opening the MCE extensions resize Desktop

option with MCE in fullscreen mode.

• GeForce 6600, Windows XP MCE 2005: Fluctuation in video

brightness and color occurs when running a 1080i.ts file using VMR9.

• GeForce 6150/6100: Playing an HD MPEG2 clip while another is

playing causes corruption on the bottom half of the playback window.

• GeForce 6150/6100: The lower half of the screen fails to render at

512x384 or lower resolution.

• GeForce 6150/6100: Video tears when playing back MPEG HD clips

with latest WinDVD.

• GeForce FX 5900: Water rendering corruption occurs in Links 2003.

 

SLI Related Issues Resolved

• GeForce 7800 GTX, SLI: The Apple 30ʺ display loses sync when

installing the driver.

• GeForce 7800 GT/GTX, SLI: Rendering corruption occurs in 3D

applications when fixed aspect ratio is set for widescreen panels.

• GeForce 7800 GT/GTX, SLI: With SLI mode enabled using AFR2, the

opening video in Tiger Woods 2006 does not render.

• GeForce 7800 GT/GTX, GeForce 6800 Ultra, SLI: The NVIDIA panel

intermittently prompts for a reboot after enabling dynamic SLI

coming out of Dualview.

• [sLI]: It is not possible to reliably switch the output to a specific

display after enabling SLI.

• [sLI]: The screen goes blank after switching to the flat panel display

on the second GPU once after rebooting the system.

Lenke til kommentar
Jeg er spent på hvor liten ytelseøkningen blir

 

Synes det er litt urettferdig å kritisere produsentene for å legge til mer minne. Denne diskusjonen har vi sikkert hatt på hvert trinn 64->128, 128->256, og nå 256->512.

 

Spillprodusentene tilpasser seg det som blir tilgjengelig i hw og snart er vi over på neste trinn: Næh, det ække nødvendig med 1024....

 

"640K ought to be enough for anybody."

Bill Gates, 1981.

5061910[/snapback]

genial post :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...