Dahl Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ferske tall fra Mercury Research viser at AMD stadig tar nye markedsandeler. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jaja, er jo forsåvidt greit at markedsøkonomien til en viss grad begynner å virke som den skal. Selv om det går sakte... AtW Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hyggelig at det går fremover, får bare håpe dette også gir penger i kassen da, for etter det jeg forstår er vel marginene forholdsvis små i dette markede og med stadig redusring av prisene skal det vel selges noen før det monner . Uansett er det positivt at de befester sin stilling i markede :-) Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Heldigvis er det reell konkurranse i markedet. Den dagen det bare er en stor aktør, kan vi bytte ut måneder med år i Moores lov, så ved nyinnkjøp: Plasser gjerne pengene strategisk dersom konkurrentene er ca like gode på ditt produkt. :-) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Godt at hjulene fortsatt er runde for AMD Lenke til kommentar
Juke Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Godt poeng, Paddington. Da blir det trolig AMD på meg neste gang jeg kjøper PC også da, hvis ikke AMD mot formodning får en større markedsandel enn Intel i løpet av det neste året eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Godt poeng, Paddington. Da blir det trolig AMD på meg neste gang jeg kjøper PC også da, hvis ikke AMD mot formodning får en større markedsandel enn Intel i løpet av det neste året eller noe i den duren. 5061438[/snapback] Det ville jo blitt krise for mange her, de sier jo de konsekvent støtter den minste aktøren Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Dette er jo strålende Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Godt poeng, Paddington. Da blir det trolig AMD på meg neste gang jeg kjøper PC også da, hvis ikke AMD mot formodning får en større markedsandel enn Intel i løpet av det neste året eller noe i den duren. 5061438[/snapback] Etter AMD sine egne vurderinger har de ikke større produksjonskapasitet enn at de kan klare ca 30 - 35 % i løpet av 2 - 4 år. Så du kan sikkerts kjøpe deg AMD neste gang også. Selv om jeg tror Intel da er fullt på høyde eller kanskje forbi. Men ellers er det bra AMD presser Intel litt. Lenke til kommentar
Opteron Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Godt poeng, Paddington. Da blir det trolig AMD på meg neste gang jeg kjøper PC også da, hvis ikke AMD mot formodning får en større markedsandel enn Intel i løpet av det neste året eller noe i den duren. 5061438[/snapback] Det ville jo blitt krise for mange her, de sier jo de konsekvent støtter den minste aktøren 5061645[/snapback] Hadde blitt en Inteljugen da Endret 26. oktober 2005 av Opteron Lenke til kommentar
Revox Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Godt poeng, Paddington. Da blir det trolig AMD på meg neste gang jeg kjøper PC også da, hvis ikke AMD mot formodning får en større markedsandel enn Intel i løpet av det neste året eller noe i den duren. 5061438[/snapback] Etter AMD sine egne vurderinger har de ikke større produksjonskapasitet enn at de kan klare ca 30 - 35 % i løpet av 2 - 4 år. Så du kan sikkerts kjøpe deg AMD neste gang også. Selv om jeg tror Intel da er fullt på høyde eller kanskje forbi. Men ellers er det bra AMD presser Intel litt. 5062207[/snapback] Hvem vet. AMD slapper ikke av bak veggene sine de heller. Så kampen er fremdeles helt åpen. P4 sin tid er vel mer eller mindre over. På tide med ny arkitektur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå