eberland Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Heisann Har lest meg gul og grønn på hvilke pc jeg skal kjøpe, og har kommet fram til at det står mellom to Asus modeller.. Noen som vet om det er andre forskjeller enn skjermkortet på M6Va og V6V. Tenkte mest på byggekvalitet, støy, skjerm osv... Alle innspill mottas med takk. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 bedre skjermkort på M6Va og bedre batterikapasitet Lenke til kommentar
adis Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Gå for M6Va som er generlet ein bedre lappis, men vil råda deg å kjøpa modellen over med WSXGA skjerm og kraftigare CPU til samma pris hos articom. De gir samma vilkår som komplett og lika rask leveringstid. Articom Også kan du lese litt på følgande link , mange fornøyde eigare av M6Va Lenke til kommentar
eberland Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 oki - har lest tråden om M6Va.. Sikkert den som er inn da. Vet ikke helt om jeg vil ha wide.... kommer ikke til å se film på den.. Blir den ikke større og tyngre?? Målene komplett oppgir er lik for alle M6Va modellene, men det får jeg ikke til å stemme. Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Heisann Det viser seg at selve kassa er lik uansett om det er en 15" eller 15.4" skjerm. Eneste forskjellen er at 15" er uten ekstra høytallere og har en svart ramme rundt skjermen. Så størrelse og vekt blir det samme...bare mindre skjerm. Er vel ikke så mye å lure på da når det gjelder hvilken du skal gå for :)Dessuten anbefales articom på det sterkeste...meget kundevennlig og billig sjappe Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 jeg personelig liker 15,4 men er flere som ikke gjør det... liker ting bret Lenke til kommentar
eberland Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Heisann Det viser seg at selve kassa er lik uansett om det er en 15" eller 15.4" skjerm. Eneste forskjellen er at 15" er uten ekstra høytallere og har en svart ramme rundt skjermen. Så størrelse og vekt blir det samme...bare mindre skjerm. Er vel ikke så mye å lure på da når det gjelder hvilken du skal gå for :)Dessuten anbefales articom på det sterkeste...meget kundevennlig og billig sjappe 5062057[/snapback] Hm... da blir det vel WSXGA da Men leveres den med en 512MB brikke fra articom? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ja. Den har 512mb brikke, loddet tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå