badeanden Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei, jeg har en toshiba sattelite med et skjerkort som ikke er integrert i hovedkortet. Bare lurte på om det går ann å få byttet det ut med et bedre og hvor man kan få kjøpt dette? Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Enkelt svar: Nei. Litt lengre svar: En del nyere bærbare pc'er leveres med mxm (nvidia) kortplass. Der er tanken at man skal kunne bytte ut skjermkortet til et bedre et, men så enkelt er det jo selvfølgelig ikke. Din pc har ikke mxm port. Det er jeg helt sikker på. Tenk på det til neste gang du skal kjøpe laptop da Lenke til kommentar
badeanden Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 har en p4 2.8, 1024 minne.. Det er Nvidia og det står at det er eksternt.. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 funker det ikke også med pci express? Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 MXM kom med pci express, men har ingen direkte sammenheng med denne teknologien Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Enkelt svar: Nei. Litt lengre svar: En del nyere bærbare pc'er leveres med mxm (nvidia) kortplass. Der er tanken at man skal kunne bytte ut skjermkortet til et bedre et, men så enkelt er det jo selvfølgelig ikke. Din pc har ikke mxm port. Det er jeg helt sikker på. Tenk på det til neste gang du skal kjøpe laptop da 5061234[/snapback] Hvis du klarer å skrive hvilken modell det er, så kan du ihvertfall få et sikkert svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå