Gå til innhold

Tilbakemelding på logo?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er inne på noe fargoth, men likte ikke at skriften ble kornete... Edit?

5071894[/snapback]

Poenget mitt var bare å komme med et eksempel, ikke et bilde som faktisk skulle brukes som logo.

Det får eventuelt trådstarter lage hvis han synes ideen var noe tess, siden det er han som har originalbildet med full layerstruktur. :)

Lenke til kommentar
Tror egentlig det er fargene som er litt matte. Logoen skal også fungere i sort/hvitt, og på web. Det går desverre derfor ikke med den løsningen, Fargoth. Noen andre tips til hvordan den kan virke mer livlig?

5084599[/snapback]

Hvorfor vil ikke logoen med shading fungere i svart/hvit, eller på web?

Det er desverre vanskelig å få noe ut av logoen uten å endre på formen, men jeg har uansett gjort et nytt forsøk her:

test28jv.th.jpg

Skal logoen vektoriseres stiller saken seg straks annerledes, men det har ikke blitt nevnt til nå, så det har jeg ikke tatt hensyn til.

Edit: Fargene er helt grusomme på forslaget mitt, men det er selvsagt kun illustrerende ekempler jeg stiller frem.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Denne logoen her bør skrapes, tbh... Figuren og teksten har ingen sammenheng, tror det ville vært bedre med kun tekst som logo her i stedet... Figuren bryter opp teksten så mye at utenforstående kan slite med å finne ut hvordan de faktisk skal lese det... Er det «webdesign litt», eller «litt webdesign»? Blikkfang er viktig, og sånn den er nå, faller øynene først på webdesign, da det er tekst, men så begynner man å oppfatte at det også er tekst inni logoen..

Mitt forslag: start på nytt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...