HeHauken Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Trenger tips til hva jeg kan gjøre med denne logoen! Vil den fungere på web, eventuelt visittkort? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Feilpost, bør være her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=215 Stilig logo forresten, kanskje du bør avrunde kantene i nede i høyre hjørne? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Flott logo men syntes den var litt "flat". Lekte litt med den i Photoshop. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Flyttet fra "Generell/annen programmering" Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Synes den fortsatt er litt flat, kanskje du burde prøve å få den mer 3D aktig. F.eks. kan du ta å gjøre den litt lysere på høyre siden og mørkere på venstere siden Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Du er inne på noe fargoth, men likte ikke at skriften ble kornete... Edit? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Du er inne på noe fargoth, men likte ikke at skriften ble kornete... Edit? 5071894[/snapback] Poenget mitt var bare å komme med et eksempel, ikke et bilde som faktisk skulle brukes som logo. Det får eventuelt trådstarter lage hvis han synes ideen var noe tess, siden det er han som har originalbildet med full layerstruktur. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Hva med noe slikt? 5071815[/snapback] Likte ideen, om det brukes samme font i hele logoen. Så var det bare å lage skygger i Illustrator..... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Tror egentlig det er fargene som er litt matte. Logoen skal også fungere i sort/hvitt, og på web. Det går desverre derfor ikke med den løsningen, Fargoth. Noen andre tips til hvordan den kan virke mer livlig? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Tror egentlig det er fargene som er litt matte. Logoen skal også fungere i sort/hvitt, og på web. Det går desverre derfor ikke med den løsningen, Fargoth. Noen andre tips til hvordan den kan virke mer livlig? 5084599[/snapback] Hvorfor vil ikke logoen med shading fungere i svart/hvit, eller på web? Det er desverre vanskelig å få noe ut av logoen uten å endre på formen, men jeg har uansett gjort et nytt forsøk her: Skal logoen vektoriseres stiller saken seg straks annerledes, men det har ikke blitt nevnt til nå, så det har jeg ikke tatt hensyn til. Edit: Fargene er helt grusomme på forslaget mitt, men det er selvsagt kun illustrerende ekempler jeg stiller frem. Endret 31. oktober 2005 av fargoth Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Logoen skal vektoriseres, ja. Beklager at jeg ikke har nevnt dette tidligere. Jeg har også gjort et nytt forsøk med andre farger. Edit: Tok utgangspunkt i ideen din, fargoth Endret 2. november 2005 av HenHau Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) æsj.. gif image funket dårlig.. Edit Endret 19. november 2005 av regga Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hva er logoen ? Ser ingen sammenheng her egentlig, verken med ordet "litt" eller "webdesign". Burde kanskje lage en logo som man kan feste budskapet til. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Synes budskapet kommer fram, litt webdesign... Er jo genialt det, litt webdesign Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Denne logoen her bør skrapes, tbh... Figuren og teksten har ingen sammenheng, tror det ville vært bedre med kun tekst som logo her i stedet... Figuren bryter opp teksten så mye at utenforstående kan slite med å finne ut hvordan de faktisk skal lese det... Er det «webdesign litt», eller «litt webdesign»? Blikkfang er viktig, og sånn den er nå, faller øynene først på webdesign, da det er tekst, men så begynner man å oppfatte at det også er tekst inni logoen.. Mitt forslag: start på nytt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå