j_j Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Kontoet mitt har blitt hacket, passordet fungerte ikke. Jeg bytta passord 4 ganger uten nytte. Skjønner ikke hvorfor den ikke fungerer, jeg svarer på den "hemmelige" spørsmålet, tasteter nytt passord og får beskjed om at den var vellykket og jeg skal bruke den nye passordet men samme d***, den godtar ikke passordet mitt. Hva er det som skjer? er hotmail nede eller noe sånt? jj Lenke til kommentar
sprint Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Jeg har ikke noe problem med hotmail akkurat no. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Sikkert feil med MsnHotmail. Tror nokk ikke at du har blit hacket. Lenke til kommentar
j_j Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Har hat den i mange år, alle kjente, offentlige + + bruker denne addressen. Tanken på å melde til alle om ny konto gir meg gåsehud. En sier at det må være MSN en annen sier at det ikke er noe galt med MSN nå, kan ikke andre prøve å komme inn på MSN for å være sikker. Takk for alle svar. jj Quote: Den 2002-08-23 20:45, bugbear skrev:skaff en ny konto:) Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Kommer inn uten problem kl. 21.33 Lenke til kommentar
j_j Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 ops, det var Norten Internett Security som blokerte en cooky :oops:, det som er rart at den har fungert før sammen med NIS :???: jj ok folks, the show is over, lets go, come on, make way Lenke til kommentar
bob_hund Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Ingen problemer med å komme inn på hotmail her. Lenke til kommentar
j_j Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Takk for alle svar men som sagt fant kilden, det var Norten Internet Security som blokrte en cooky. jj Quote: Den 2002-08-23 21:37, bob_hund skrev:Ingen problemer med å komme inn på hotmail her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå