Jaffe Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Åh, begge de to er bad. Fatter ikke hvorfor de bytta ut den gode Mild Taco`en med den nye Taco`en som smaker noe helt forjævlig. Men, Kjøttdeig og Løk FTW! 5063754[/snapback] Jeg ble kvalm av Mild Taco jeg... Men Taco derimot Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Av en eller annen syk grunn har jeg ikke involvert meg så mye i dette valget.... Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hehe, jobbet for en stund siden for stabburet, og det er ganske vittig å se på alle finulige måter de finner på for å tjene penger! Men det værste er; de klarer det jammen også Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Er vi for lettlurte, er det det du sier..? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Selvsagt. Hvorfor skulle de lage 2 nye merker, for så å ta vekk det ene når folk er blitt vant til det? Bare tull hele pizzavalget, akkurat som sist gang. Og at Lars-Jacob Krogh, en kjempe innen NRK-nyhetene og gamle valgsendinger lot seg hore ut på den måten er tragisk. Det er nesten like ille som når Knut Bjørnsen dukka opp som TV-shop selger på TV3. Endret 27. oktober 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Vel, lettlurte er vel kanskje ikke akkurat ordet jeg mener. Men (sitat stabburet) "Det Norske Folk" skaper et behov de absolutt ikke trenger. Hvis man tar å steiker alle grandiosa slagene, og spiser stykker om hverandre, vil jeg tro at etterhvert klarer man ikke å skille de fra hverandre. (Utenom tomat og pølse for den var gyselig hehe, men det er min mening). Et enda bedre eksempel (syns jeg) er big one. Her smaker jo i utgangspunktet alle likt uansett. Og porsjonspakker av dressing, sennep, ketchup, små bokser med makrell i tomat, enda mindre bokser med makrell i tomat, det samme med leverpostei, kyllingpostei, 4000 slag dressinger, 5000 slag juice, saft og syltetøy (trenger jeg fortsette?) Som jeg sa, vi skaper et behov, og Stabburet nyter godt av det. All ære til de som klarer å holde det gående Og dette er heller ikke ment som en slags svartmaling av stabburet. Personlig liker jeg mange av produktene de har Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Noen som har sovet i timen? Folket har talt: Rent flertall for Taco! Fant resultatet et sted også: Som kjent vant Grandiosa Taco årets pizzavalg. Alt i alt kom det inn rundt 60 000 stemmer via internett, sms, post og avstemning i butikk, Pizzadirektør Inger Johanne Solhaug er fornøyd, og er spesielt glad for den høye deltagelsen blant førstegangsvelgerne. Taco fikk 66 prosent av stemmene, mens Pølse & Tomat fikk 34 prosent. EDIT: Det er flere butikker som ikke har mere Pølse og Tomat, har jeg sett... Geir 5061515[/snapback] Dette var hyggelig å lese på morgenkvisten!=) Selv stemte jeg taco, pølse og tomat var forferdelig. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Pizza med pølser er generelt ikke godt. Så taco er nok favoritten her i gården. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 De selger jo den som "taper" valget uansett, med argumentet "det var jo så mange som likte den". Så grandiosavalget er ganske bortkastet. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Grandiosa er i grunn en ikke god Pizza! Den beste frossen pizzaen jeg har smakt er Big-One Homemade Style Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Pølse er bedre enn Taco, men begge suxxor. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Likte ikke noen av "kandidatene" jeg.. :o Peperoni FTW 5062194[/snapback] *nikke* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 De 2 nye er ekle begge 2 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Pepperoni suger, pølse suger. Følgende duger på pizza, alt annet funker IKKE: *BBQ-kylling *Biffkjøtt *Kjøttboller *Tacokjøtt *Mais *Skinke Sorry, dere tar feil hvis dere er uenige. Jeg sitter med fasiten. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Sorry, dere tar feil hvis dere er uenige. Jeg sitter med fasiten. 5068149[/snapback] Tror du har lest feil Peperoni FTW!11!1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Taco er best, men gidder ikke stemme eller noe. Akkurat som ved forrige valg, så kommer resultatet til å bli at begge pizzaene forblir i salg, forutsatt at de selger bra. Det er salgstallene, og ikke stemmene som avgjør. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Taco er best, men gidder ikke stemme eller noe. Akkurat som ved forrige valg, så kommer resultatet til å bli at begge pizzaene forblir i salg, forutsatt at de selger bra. Det er salgstallene, og ikke stemmene som avgjør. 5069111[/snapback] Pølse og tomat produseres så vidt jeg vet ikke mer, MEN, når valget var over fikk butikker tilbud om å kjøpe inn meget stor kvanta for mindre innkjøpspris enn vanlig. Derfor vil du sannsynligvis se pølse og tomat i butikkene en god stund til. Edit: Men jeg aner såklart ikke hva som skjer _hvis_ salgstallene for pølse og tomat flyr skyhøyt. Men i utgangspunktet mener jeg at det er slik jeg skrev over Endret 27. oktober 2005 av Post_Mortem Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Syns faktisk begge de to nye er dårlige, slet med å få de ned. Hvorfor få noe nytt når vi har pepperoni og ikke minst kjøttdeig og løk? Kjøttdeig og løk er jo uten tvil den beste. Spiller jo ingen rolle hvem som vinner nå, om et halvt år eller mindre finner vi de begge i frysedisken. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 taco, jeg vil ha mild taco tilbake :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå