Mythos Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Jeg har fått i oppdrag å kjøpe en bærbar til en eldre mann som skal bytte ut sin gamle Fujitsu Siemens 300mhz/32MB ram 4GB disk. Den skal stort sett brukes til surfing/epost, arkivering/brenning av bilder og streaming av NRK TV/radio da de bor i utlandet og skal skaffe seg ADSL. Den vil ikke bli brukt til spill bortsett fra kabal. Prisen bør ligge på omtrent 7000. Jeg har sett meg ut disse to. ASUS A6U 15.4"WXGA, Sempron 3000+, 256MB, 40GB, DVD±RW, WLAN, XPH http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308571&cks=PLC Med litt ekstra ram kommer den på ca 7200 m frakt Det andre alternativet er Dell i6000. Den er rabattert og koster 7400 med Pentium M 725 prosessor, 512MB RAM http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...srsinspn_6000_2 Begge har 15,4" skjerm 1280x800. Jeg ønsker ikke høyere oppløsning, da jeg tror det vil bli slitsomt for gamle øyne med høyere oppløsning. Jeg har Pentium M på Coop PC'en min og heller derfor litt mot å kjøpe Dell, men da må jeg bestemme meg idag, siden tilbudet er på siste dag. Noen gode råd, evt tips om andre modeller i samme prisklasse som er bedre ønskes. Endret 26. oktober 2005 av Mythos Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Ingen gode tips? Beklager for tidlig bumping, men det er bare et par timer før Dell tilbudet går ut... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Personlig ville jeg ha gått for den med pentium m, fordi den antageligvis vil støye mindre. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 jeg hadde satsa på dell. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Takk, tror jeg satser på Pentium M. Ikke så mange av dem til den prisen om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå