runjohan Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ser at man kan modde kontrollen alt: http://www.llamma.com/xbox360/repair/Xbox%...issassembly.htm http://www.xbox-scene.com/ Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Ja, det der var LITT av en mod! Eller, nei, var ikke så fantastisk allikevel - men gleder meg til X360 Xbox360 Gaystation 3 "Revolution" Endret 26. oktober 2005 av dark by design Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Det der er er jo bare en vanlig modifikasjon av knappene, har vel ikke noe med software og modding å gjøre? Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Det der er er jo bare en vanlig modifikasjon av knappene, har vel ikke noe med software og modding å gjøre? 5060875[/snapback] ja det er det. men det går i riktig retning. er nok ikke lenge før den er moddet skikkelig. smartxx og team xecuter har jo hatt boksen en stund.kanskje 6mnd til de bedre chippene er i boks? Lenke til kommentar
texaco Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Burde kanskje forandret tittelen ... Lenke til kommentar
kjakangund Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Burde kanskje forandret tittelen ... 5061159[/snapback] Hadde nok ikke vært så dumt nei. Var duket for en stor skuffelse når jeg fikk åpnet denne tråden gitt. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 jepp... dårlig tittel.... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 ja det er det. men det går i riktig retning. er nok ikke lenge før den er moddet skikkelig. smartxx og team xecuter har jo hatt boksen en stund.kanskje 6mnd til de bedre chippene er i boks? 5060934[/snapback] Jeg skal faktisk IKKE modde min X360. Nå som så godt som alle spillene er Xbox Live kompitable. Ikke minst Test Drive; Unlimited. Modder du boxen vil den jo slutte å fungere live. Men skjønner ikke hvordan guttene i Xecuter og SmartXX har fått den, den er jo ikke kommet ut ennå - så hvis de ikke har en kontakt inne i Microsoft tror jeg det er rimelig pølsevev. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Posten er slettet. Endret 26. oktober 2005 av Panter Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 ja det er det. men det går i riktig retning. er nok ikke lenge før den er moddet skikkelig. smartxx og team xecuter har jo hatt boksen en stund.kanskje 6mnd til de bedre chippene er i boks? 5060934[/snapback] Jeg skal faktisk IKKE modde min X360. Nå som så godt som alle spillene er Xbox Live kompitable. Ikke minst Test Drive; Unlimited. Modder du boxen vil den jo slutte å fungere live. Men skjønner ikke hvordan guttene i Xecuter og SmartXX har fått den, den er jo ikke kommet ut ennå - så hvis de ikke har en kontakt inne i Microsoft tror jeg det er rimelig pølsevev. 5061244[/snapback] de ble sjålet fra et lager i tyskland. beklager dum tittel. men at de har begynt å modde kontrollen betyr jo at ting er på gang. dessuten kan man ved en bryter på utsiden av nåværende xbox slå av chipen hvis du skal online med den (xectuer f.eks.). Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Bryr meg ikke så mye om Live i grunnen, det finnes andre alternativer. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Modder du boxen vil den jo slutte å fungere live. Nå vet jeg ikke hvordan det blir med XBox 360, men på dagens XBox1 har jeg hatt en moddet versjon i ett og et halvt år, og vært like lenge på live med den. Det gjelder bare å ha tunga rett i munnen, og vite hvordan man skal forholde seg. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 cluet med dagens moddede xboxer er at man skrur av chipen, slik at man ikke kan spille brente spill på live. Det vil jo ikke være noe støre problem å få til noe lignende med 360, men som noen nevner så vil boxen bli så tett koblet sammen med Live tjenesten at modding kanskje ikke vil være noe vits (ettersom verdien i spillene vil bli endel mindre) men man må jo ikke tenke at boxen blir en "livebox" ganske mange som ikke kommer til å bruke Live eller har *dsl eller bredbånd Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Bryr meg ikke så mye om Live i grunnen, det finnes andre alternativer. 5061820[/snapback] Ja. XbConnect er glimrende. Og så er det jo så mange folk der! ja det er det. men det går i riktig retning. er nok ikke lenge før den er moddet skikkelig. smartxx og team xecuter har jo hatt boksen en stund.kanskje 6mnd til de bedre chippene er i boks? Altså. Det å plukke kontrolleren fra hverandre og å modde xbox 360en er to helt forskjellige ting. Hvorfor gidder du å spekulere? Det er jo bare vill gjettning basert på INGEN TING. Noen kommer til å modde den før eller siden, men før vi hører noe informasjon som er av faktisk betydning kan vi vel bare spille og ta livet helt med ro? Endret 26. oktober 2005 av arnizzz Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 live er knall pga integrasjonen med spillene, spesielt med det nye systemet. Spiller selv mye på xbconnect og xlink, men live er bedre, og det er ikke mange folk der synes jeg. sinsykt mange på halo 2 og noen på halo 1. Noen ganger spilles det andre spill, men stort sett ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 XBOX Live har betydelig mer spillere og bedre servere enn XBConnect. Jeg hadde XB Live først, ble banna, prøvde XBC, da først merket jeg hvor bra XB Live var, spillet var langt ifra like morsomt å spille uten Live. Nå er jeg så heldig at jeg låner en anne xb så jeg er på Live igjen Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Bryr meg ikke så mye om Live i grunnen, det finnes andre alternativer. 5061820[/snapback] Ja. XbConnect er glimrende. Og så er det jo så mange folk der! ja det er det. men det går i riktig retning. er nok ikke lenge før den er moddet skikkelig. smartxx og team xecuter har jo hatt boksen en stund.kanskje 6mnd til de bedre chippene er i boks? Altså. Det å plukke kontrolleren fra hverandre og å modde xbox 360en er to helt forskjellige ting. Hvorfor gidder du å spekulere? Det er jo bare vill gjettning basert på INGEN TING. Noen kommer til å modde den før eller siden, men før vi hører noe informasjon som er av faktisk betydning kan vi vel bare spille og ta livet helt med ro? 5063462[/snapback] Spekulere? Tja. Er vel lov å prøve å diskutere frem til noen løse svar? Basert på ingen ting? Ikke enig, det er basert på historie og erfaring. Hva vi har sett tidligere bør kunne gi en pekepinn. Utviklingen går ikke så fort da. Dette skal jo masseporudseres og fungere for mannen i gata. Er sikkerheten for streng kveler den brukervennligheten for utviklere og spillere. Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Nå begynner man visst å finne mer ut om xboxen, tror dette lover bra jeg: Some Xbox 360 Security Details Emerge www.xbox-scene.com Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Uansett om det vil komme en gang i tiden så kommer jeg ikke til å modde min Xbox360. En av grunnene mine er at jeg ser veldig frem til Xbox Live. Og siden absolut alle spillene til Xbox360 vil være Live Aware og du vil tjene poeng til din online Live profil ved å låse opp ting og spille gjennom spill. Så vil jeg ha orginale saker, slik at jeg får disse poengene. Det vil også bli vanskeligere å modde denne nettopp på grunn av at alle spillene er live aware....så det er ikke nok med å modde maskinenen, men en må også inn og fjerne live-støttet fra hvert enkelt spill før folk kan spille det. Ellers må du vel spille med nettverkskabelen dratt ut. Ingen tvil at de finner en måte å gjøre det på. Men jeg føler halve poenget med den neste generasjonen forsvinner dersom en må ofre onlinestøtte bare for å få chippet boksen sin. Jeg kommer ihvertfall ikke til å gjøre det, for jeg ser enkelt og greit absolut ingen fordel i det. Dessuten....å åpne en kontroller er ikke modding. Da moddet jeg mobilen min hver gang jeg åpner den for å blåse rusk utav den. Lenke til kommentar
texaco Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Det er fortsatt modding, men det er kun snakk om å skifte leds i kontrolleren.. så ikke akkurat så mye spennende. Blir moro å følge med på modchip gruppene, 360 skal vissnok være ganske hard nøtt å knekke utifra hva man vet per idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå