The B Marl Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hvem har vært til The Gathering? Jeg har hørt at det skulle slutte med det, er dette sant? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Det er bare sprøyt! ... De slutter ikke med TG. Det blir enten i Vikingskipet eller i Oslo neste år. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Håper det blir i Oslo et sted ass, det er langt å reise 4 timer med bil for å komme til Vikingskipet! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Håper det blir i hamar, da er det 1km å dra for meg. hihihi ... Dessuten har det vært i hamar siden TG95 eller.no sånt :smile: Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Er ganske sikkert på det blir TG påsken som kommer, men om det blir i vikingskipet slik som sist er eg ganske sikkert på at det ikke blir. Det er engang ikke sikkert at neste TG blir på østlandet. [ Denne Melding var redigert av: Wepz på 2002-08-24 07:14 ] Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Jaha? og det har du hørt hvor ?? .. dummeste jeg har hørt i dag hvertfall, valget som det helt sikkert blir mellom er Vikingskipet eller et sted i Oslo. Som sagt det har vært i Vikingskipet helt siden TG95. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Pøh. Spør dere meg burde det vært i Trondheim. Så kanskje jeg skulle vurdert å tatt en tur igjen. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hei The B Marl! Eg har vært på The Gathering 5år på rad.Synest arrangementet har blitt dårlig for kvart år (scene er dødt (var prøvd gjennoppliving i år.Får håpe at Tg crew greier det)) men,det er blitt ein tradisjon. All offentlig informasjon anngaånde om arrangementet finner du på internett sida : http://www.gathering.org Elles så kan du søke på forumet etter TG og The Gathering så finner du ut litt om kva brukere av forumet meiner om arrangementet. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Var på TG i 96(?) (siste året på Hamar). Selv er jeg gammel "scener", og allerede da merket jeg slutten på "the old school". Blir mer og mer LAN-party. Det gidder jeg ikke. Da kan man likesågjerne spille på nettet. Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Quote: Den 2002-08-23 23:58, lavizh skrev:Jaha? og det har du hørt hvor ?? .. dummeste jeg har hørt i dag hvertfall, valget som det helt sikkert blir mellom er Vikingskipet eller et sted i Oslo.Som sagt det har vært i Vikingskipet helt siden TG95. Å avskrive at det ikkje er en mulighet for at TG blir holdt andre plasser enn Vikingskipet eller en plass i Oslo er bare dumt, men er enig i at det hørest mest logisk ut. De har iallefall lyst til å flytte TG til en annen plass, de gjorde det nesten sist (var crew sist TG). [ Denne Melding var redigert av: Wepz på 2002-08-24 07:39 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå