Gå til innhold

WoW, er det verdt det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom nettopp til ett nytt område, som en stor ørken kalt Tanaris. Vel akkurat i dag ble stemningen litt ødelagt av gresskar overalt, men det var skikkelig fett. Goblins som bygger mekaniske vidunder, og trenger din hjelp. Goblin's som vil ha hjelp av meg til å rydde opp i ett vannverk. Pirater som hadde vært på ferde.. Det blir helt sykt nesten. Ja jeg elsker det spillet. Det største problemet kan være at dagene går fort, og det kan ta hele livet i fra deg

Lenke til kommentar

Ville holdt meg borte. Hvis du vil bruke 95% av hele din fritid på et slikt spill, så kjør på. Men ikke bli overasket om du plutselig ikke har flere venner igjen enn de som også bruker 95% av sin tid på det spillet. Jeg kjente noen som begynte å spille det spillet. De spiller det enda...

 

Bruk heller pengene på alkohol eller narkotika.

Lenke til kommentar

Før jeg kom til lvl 10 fikk jeg høre "det er ved level 10 spillet begynner". Så lvl 15, deretter 20, 25, 30, 35 osv.

 

Jeg spilte til lvl 32, og da var det nok. Moroa begynte aldri. Vært i hauger av instanser, gjort hauger av quests, men stilte meg selv hele tiden spørsmålet: "hva er dette godt for?"

 

Glad jeg kom meg ut av dette, og glad for at jeg er immun mot avhengigheten slike spill skaper hos altfor mange folk. En kamerat av meg har prøvd å slutte og heller bli litt sosial slik han var før spillet kom ut, men har ikke klart det. Nå ser jeg han svært sjelden...

 

WoW er en eneste ond sirkel. Man "må bare ditt" og "må bare datt" og "alt blir bedre når jeg får dette superdupersverdet i slutten av instansen", "må bare stige en level, så løser alle problemer seg", "må bare ta denne questen, så rocker jeg" osv osv. Slik fortsetter det for alltid!

 

Nei, bruk heller pengene på kokain. Det er lettere å komme ut av!

Lenke til kommentar

Det er faktisk sant, WoW er en ond sirkel for mange.

 

Jeg kjenner en som faktisk kan risikere å måtte gå VGS på nytt pga WoW. Rett og slett fordi han er for lite på skolen og for mye hjemme foran skjermen. Det er egentlig en skam, fordi han er en veldig god og flittig elev etter det jeg har hørt. Men det hjelper ikke hvis du ikke møter opp.

 

Det har dessuten gått over på det sosiale livet hans. Han er aldri med ut, mister kontakten med venner og isolerer seg selv hjemme. Så for to uker siden reagerte heldigvis kameraten hans, tok en alvorsprat med ham og tok passordet. Nå skal han få lov til å bestemme når han andre skal få lov til å spille. Så mye dritt kan WoW gjøre med deg, nemlig at kamerater må begrense deg og nærmest ta på seg "forelder" rollen.

 

Det skjer ikke med alle, men det skjer med noen. Og jeg merker at flere og flere WoW-spillere mister sosial kontakt med utenforstående. Når de først kommer seg ut, er det eneste de kan prate om er WoW. De har nemlig ikke noe annet på hjertet.

 

Nei, hold deg unna hele dritten. Er sikkert gøy, men det å bli avhengig av et spill er faktisk verre enn man først innbiller seg.

Endret av Polar Pål
Lenke til kommentar
Spør du meg så er det ikke verdt det. Du blir hektet på et kjedelig spill...ganske merkelig egentlig.

5062864[/snapback]

 

Hvordan finner du den funksjonen i forumet som gjør at du kan finne alle tråder der du kan si noe negativt om wow? Har sagt det til deg og Guild Wars gjengen din før, og sier det igjen, venligst slutt å heng på forumet vårt.

Lenke til kommentar
Spør du meg så er det ikke verdt det. Du blir hektet på et kjedelig spill...ganske merkelig egentlig.

5062864[/snapback]

 

Hvordan finner du den funksjonen i forumet som gjør at du kan finne alle tråder der du kan si noe negativt om wow? Har sagt det til deg og Guild Wars gjengen din før, og sier det igjen, venligst slutt å heng på forumet vårt.

5068692[/snapback]

 

Ehm, du er klar over at denne tråden lå i det generelle forumet før den ble flyttet hit, eller?

 

EDIT: Og du mener at alle skal bare lovprise WoW? At de som har negative erfaringer med det ikke skal si ifra til folk som spør om de bør kjøpe spillet?

Endret av GuardiaN--
Lenke til kommentar

WoW er verdt det.

Men hvis du har foreldre elns som alltid kviner om at du må gjøre masse dritt i huset osv. så blir du avbrutt noe som er ekstremt kjett på et spill som WoW,EQ2,FF osv. du må ha tid. skal du spiller bør du vite at du kan spille 3timer uten at noen kviner. det er annerledes med CS da er det ikke noe stress og gå vekk midt i spillet.

 

-KnaR

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...