FalcoN200285 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 trenger et digg og bra gaming-headsett! spiller AA(american army) hva kan dere anbefale der ute? Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Jeg bruker Beyerdynamic Dt770 pro sammen med Creative X-Fi Fatal1ty kortet. Lyd i spill har aldri, merk mine ord, aldri vært bedre. Akkurat ferdig med fear, og begynt på q4. Opplevelsen er en helt annen dimensjon takket være lyden. Lydkortet hjelper jo endel med effekter og lignende, men hodetelefonene er utrolig bra, detaljert som fy. Annbefaler på det sterkeste. Edit: Med headset mener du kanskje hodetelefon og mic i ett? Isåfall har jeg ingen å annbefale. Men hvis den mic'en ikke er et must burde du sjekke ut Beyerdynamic. Endret 25. oktober 2005 av Post_Mortem Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg bestillte nettopp dette (Sennheiser PC 150) https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16992 Har ikke fått sjansen til å prøve det enda, men jeg ble overbevist av all den positive omtalen jeg leste rundt omkring. (Var heller ikke et minus at det kostet 350,- i USA der jeg bestillte det.) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Husket å ta med moms å frakt nåda? Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Faktisk 325,- inkludert alle kostnader. (såg på feil pris isted). Frakt fra USA til norge = bagasjen til dama. Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Sitter akkurat nå med Icemat Siberia og hører musikk, og ja det er faktisk en fryd. Bruker det aktivt til fps spill hvor lyd er meget viktig (f.eks cs, bf2, quake). Headsette funker kjempe bra, skikkelig trøkk og detaljert lyd. Så skal du gå for et headsett i 400 kroners klassen anbefaler jeg siberia uten tvil. Men skal du rundt en høvdig anbefaler jeg deg som post_mortem sa, og se på Beyerdynamic. Utensett er Siberia det ultimate gamingheadsettet til under 400kr. Lenke til kommentar
Cefwyn Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Har selv ett Sennheiser PC150 headset og har vært veldig godt fornøyd med det. Veldig god lyd og mic'n gir veldig bra kvalitet i forhold til andre mic'er jeg har brukt tidligere. Kan absolutt anbefales! Lenke til kommentar
BKB Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Har selv Sennheiser PC160 SK gaming edition. Link Ligner mye på PC150 men litt større. Endret 26. oktober 2005 av BKB Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg bruker selv et Logitech headsett og synes dette er veldig bra. Men det egner seg best til og ha stemme (Teamspeak/Ventrilo/Skype) og lyd fra spill i de vanlige høytalerene. Dette fungerer utmerket! Dette er en USB modell så ha ett innebygget lydkort på ledningen. Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Selv så bruker jeg logitech usb headsettet som fulgte med socomII spillet til PS2. Enkelt og greit. Kun 1 høyttaler med bøyle og mic. Kjører teamspeak i headsettet og har gaming-lyd ut på de vanlige 5.1 høyttalerne. Lenke til kommentar
XENiTiS Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg bruker Beyerdynamic Dt770 pro sammen med Creative X-Fi Fatal1ty kortet.Lyd i spill har aldri, merk mine ord, aldri vært bedre. Akkurat ferdig med fear, og begynt på q4. Opplevelsen er en helt annen dimensjon takket være lyden. Lydkortet hjelper jo endel med effekter og lignende, men hodetelefonene er utrolig bra, detaljert som fy. Annbefaler på det sterkeste. Edit: Med headset mener du kanskje hodetelefon og mic i ett? Isåfall har jeg ingen å annbefale. Men hvis den mic'en ikke er et must burde du sjekke ut Beyerdynamic. 5060257[/snapback] Enig! Jeg bruker også DT770-80 Pro og Creative X-Fi kombinasjonen, og har til gode å høre bedre lyd fra en PC. Har prøvd et utvalg modeller fra Koss, Sony og Sennheiser, men ingen kommer i nærheten når det gjelder ren lytteglede (ingen av dem var riktignok like dyre heller). Ekstase for øregangene! Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Vil nok anbefale Sennheiser pc-150. Har det ikkje sjølv, men sett kjempemykje ros om dette headsettet. Lenke til kommentar
bruno Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Vil nok anbefale Sennheiser pc-150.Har det ikkje sjølv, men sett kjempemykje ros om dette headsettet. 5063796[/snapback] Nå nevner du ikke noe om pris, og jeg bruker det bare til musikk. Men Technics RPDH 1200 er det beste headsetet jeg noengang har hørt, tung og dyp bass, ren klar diskant, ekstremt behagelige å ha på seg, i tillegg har det høyere følsomhet enn noen andre headsett jeg har hørt. Det er heller ingen ulempe at de regnes for å vare nesten evig Endret 27. oktober 2005 av bruno Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg bruker Beyerdynamic Dt770 pro sammen med Creative X-Fi Fatal1ty kortet.Lyd i spill har aldri, merk mine ord, aldri vært bedre. Akkurat ferdig med fear, og begynt på q4. Opplevelsen er en helt annen dimensjon takket være lyden. Lydkortet hjelper jo endel med effekter og lignende, men hodetelefonene er utrolig bra, detaljert som fy. Annbefaler på det sterkeste. Edit: Med headset mener du kanskje hodetelefon og mic i ett? Isåfall har jeg ingen å annbefale. Men hvis den mic'en ikke er et must burde du sjekke ut Beyerdynamic. 5060257[/snapback] nei jeg mente et godt hodetelefon ja! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har det BF2 headset`et jeg fikk med spillet, synes det er mye bedre enn de to pv`speakerne, men vil ikke anbefale det. Why not ? Vel fordi jeg aner ikke hva som er bra i forhold til andre headset. Moi point: Liten vits i å skrive at "jeg har dette og synes dette er bra" hvis du ikke har noe å sammenligne imot. Skal det være sånn, kan jeg likesågodt anbefale Trust 410 Multibass(elns), for før jeg fikk bf2 headset`et, syntes jeg de var helt råe, men nå innser jeg at de rett og slett var "ok"(og ikke kjempebra som jeg trodde). Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Skal du ha et skikkelig headsett så kjøper du deg koss SB/45, maken til lyd skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 jeg har hørt at koss ikke tåler en dritt. Spar heller opp til beyerdynamic så har du hodetelefoner som varer livet ut. Imotsetning til koss kan du kaste disse i veggen og fortsatt ha like god lyd. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) men koss kan du kaste i veggen, og gå ned i butikken og få nytt på livstidsgarantien men seriøst: har hørt endel god kritikk av SB45, men er usikker på kildene (ikkeno vondt ment, men som sagt, hvis man har lite å sammenligne med...), samt at jeg tror det er litt Koss hype innblandet. Er det noen som har peiling som kan si noe mer? Endret 30. oktober 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har en kompis som har hatt en rekke koss headset. Og som du sier, livstidsgaranti. Men gidder du virkelig vente 2-3 uker når det skjer noe, som i følge kompisen min er veldig ofte... Nei kjøp ordenlig kvalitet. Han har gått over til senneheiser.Men jeg annbefaler å spare litt til å kjøpe beyerdynamic. Koss er bortkasta Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 har dem noe med påmontert boom mic da? for det er det som er litt av vitsen med "gamer" headsett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå