rvenes Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Går det ann? At man har kobla opp laptopen med GPRS via mobiltelefonen med blåtann, også da samtidig ringer med mobilen samtidig? På den måten slepper man og ha nokia d211 / sony kortet i tillegg. Kjem dette litt ann på telefonen også ? Telefonen det er snakk om er K700i Lenke til kommentar
mshita Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 GPRS settes i Pause hvis en samtale kommer inn. GSM/GPRS/EDGE lar deg ikke snakke og surfe samtidig. Dette vil vaere mulig med UMTS Mo Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 øhm! ja, det stemmer med min t610 som eg testa på heime. Men i følge ein kolega på jobben med k700i så skulle dette gå fint. Eg veit ikkje, skal sjekke meir opp i dette i allefall. Lenke til kommentar
mshita Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 øhm! ja, det stemmer med min t610 som eg testa på heime.Men i følge ein kolega på jobben med k700i så skulle dette gå fint. Eg veit ikkje, skal sjekke meir opp i dette i allefall. 5083295[/snapback] Det er ikke telefon som bestemmer det. Det er teknologien som ikke tillater det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå