voodoodoo Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Dlink dgl4300 og dc ++ active mode. Sliter med å få dc++ til å fungere i active mode med ny dlink router Dgl4300 Har plassert serveren i dmz (dvs på utsiden av ruteren og enda får jeg ikke kontakt via min no-ip adresse, ei heller hvis jeg legger inn min web ip i ruta for active mode. Kom med forslag til løysing Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 du kan bruke virtuelle servere. map port 8989 (jo høyere jo bedre) via nat til 192.168.0.102 public og private port 8989 du har ett alternative for no-ip på routeren aktiver det også om du vil mest for (http/ftp) Lenke til kommentar
voodoodoo Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg skjønner ikke at det skal være nødvendig når serveren jeg kjører vnc på står i dmz.. var ikke nødvendig på di614 routeren... der gikk allt så fint som fy Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 nå ville du ha en løsning, jeg ga deg den enkle Lenke til kommentar
voodoodoo Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) har gjort det også... men fremdeles umulig ?? men slår jeg inn nett ip'n min fungerer det?? men bryker jeg xxxx.serveftp.com domenet mitt er det over og ut.... merkelig... Endret 25. oktober 2005 av voodoodoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå