G-E-T Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Noen som har en god ide om hvordan jeg kan overføre savegames fra min gamle original harddisk fra xboxen til en ny. Har nylig chippet og lagt inn ny harddisk... Kjedli å mista allt arbeidet Er det kansje så enkelt at jeg bare kan koble den i PC'en, kopiere det jeg trenger og overføre med ftp til den nye ? Takker for alle svar.. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Du burde prøve programet "Xbox Saves Manager" til pc. Den finner savefilene automatisks slik at du kan lagre dem på pc over nettverk. Du henter bare savefilene fra den gamle xboxen og lagrer den på pc. Så overfører du dem med programet over til den nye xboxen din... Funket fint for meg når jeg skiftet harddisk. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Kan man bruke Xbox Saves Manager på en orginal XBOX uten chip med orginal HD til å overføre et savegame? Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) *Dobbelt innlegg* Endret 26. oktober 2005 av RayBay Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Kan man bruke Xbox Saves Manager på en orginal XBOX uten chip med orginal HD til å overføre et savegame? 5063923[/snapback] Nei, nødt til å være chippet Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 med orginal xbox må man detsverre kjøpe seg memory-card Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå