Gaupa Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Trenger en ny PC til Elder Scrolls IV, har budsjetert med ca. 10 000 kroner, men dør ikke om det blir litt over. Elder Scrolls IV ser ut til å bli et krevende spill, og jeg vil spille de nyeste spillene uten noen problemer. Det er også viktig at PCen er stillegående (vannkjøling er uaktuelt). Jeg er ikke noen hardcore overklokker, så jeg trenger ikke pentagon-minne med flytende nitrogen-kjøling, og slike ting. Skjermkort: Et kraftig et, men som ikke er det aller nyeste og koster en hel formue. Ram: Tror jeg vil gå for 2GB, siden jeg har sett ganske greie priser på slike pakker. Hovedkort: Har ikke peiling. Prossessor: Hmm, AMD64 er vel best til spill? Harddisk: 250-300, avhengig av hvor stor prisforskjell det er, har også lyst på en Raptor-disk. Har veldig dårlig erfaring med WD, så jeg vil ikke ha det (bortsett fra Raptor-disken da) Kabinett: Midi-tower med grei plass og tilgjengelighet, skal ikke veie 508 kilo. Strømforsyning: Om det ikke er med i kabinettet må den iallefall være stillegående. Holder 400W? DVD-brenner: En billig og grei en. Det skal vel være en grei oppsumering av hva jeg trenger På forhånd takk for forslagene! Vil gjerne også at webshoppen setter sammen PCen for meg, jeg orker ikke styret med hovedkort som ikke funker, retur og dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå