ZeroCool Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hei, skal kjøpe meg kabinett, og da lurer jeg på hvilket kabinett dere/du vil anbefale meg og kjøpe?? Hhar mest lyst på et Chieftec, for dette har jeg hatt erfaring med... Men spm. er hvilkert Chieftec kabinett jeg skal velge. Har sett på Chieftec TX-10W-D kabinettet fra http://www.itbutikken.no. På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
aschj Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Alle er jo like, så jeg ser ikke helt problemet :razz: Personlig liker jeg matrix-versjonene. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 kjøp et av de prometia kabinettene som holder cpu'n nede på -45 grader. I know im getting one:) . men det koster jo 3200 kr, men det er vært det for man har jo kjøling som er bra nok for altid. GO AMD Lenke til kommentar
Colin Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Har et Chieftec av denne typen, og er meget fornøyd. God plass til hardware og vifter. Pål [ Denne Melding var redigert av: Colin på 2002-08-23 20:00 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå