mushi Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg har alltid hatt en svakhet for fjortiss-filmer eller high school filmer. Av de jeg har sett i det siste har jeg likt Ice Princess, Thirteen, Mean Girls, 13 Going on 30 og The New Guy. Hadde vært veldig fint om noen av dere har noen fler godbiter på lager! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Reese Witherspoon Kirsten Dunst Kate Hudson Browse filmene disse tre damene har vært med i så har du et par filmer på listen din. Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) How to lose a guy in ten days Freaky Friday Legally blond 40 days and 40 nights Just married 50 first dates The Hot Chick Along Came Polly Her vil du vel finne noen filmer du vil like da... Endret 25. oktober 2005 av hingsten Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 De 15 beste Ungdomsfilmene DAZED AND CONDUSED [DEN KULESTE FILMEN NOEN SINNE LAGET] 100 Girls American Pie American Pie 2 American Pie: The Wedding Fast Times at Ridgemont High Ferris Bueller's Day Off The Girl Next Door Harold & Kumar Go to White Castle (American High) How High My Boss's Daughter (vet ikke om denne akkurat kommer under high school) National Lampoon Presents Dorm Daze Van Wilder (Van the Man) Not Another Teen Movie Can't Hardly Wait Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Fine forslag det Sett flesteparten men skal kikke inn på de andre. Fint om noen kunne komme med jente-fjortis-filmer. Ikke interressert i college-film men HIGH SCHOOL. Men bare legg inn det dere kommer på Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Fine forslag det Sett flesteparten men skal kikke inn på de andre. Fint om noen kunne komme med jente-fjortis-filmer. Ikke interressert i college-film men HIGH SCHOOL. Men bare legg inn det dere kommer på 5059987[/snapback] A Walk to Remember A Cinderella Story Beklager, men dette er all "jente-filmer" jeg vet om. Endret 25. oktober 2005 av sogasg Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 vi har jo gode gamle: Rock and Roll highschool Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 The Breakfast Club. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Flere som har forslag? college og high-school-filmer hadde vært fint Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 National Lampoon's Animal House Filmen som startet sjangeren. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Alle de dumme amerikanske komediefilmene som kommer ut nå, som Euro Trip, Not Another Teen Movie, The New Guy, osv. Utrolig barnslige, meningsløse og dårlige filmer som kun fokuserer humoren på de elendige one-liner'ne og generelle andre "artigheter", og absolutt ikke på gode skuespiller-prestasjoner og generelt sett mye bedre humor (slik som filmene Jim Carey spilte i for ti år siden og de gamle Monty Python filmene). Nå pøses det bare ut massevis av dette søplet som vil huskes i et halvår til, så vil de ligge i billighyllene overalt, og ingen vil gidde å tenke tanken på å kjøpe dem. Utrolig dårlige filmer som hysterisk prøver å være artig. Kan ikke fatte at noen i det hele tatt ler av dem. Det var nok morsomt da Road Trip og American Pie kom ut, men nå er slike filmer bare elendige. Jaja, smaken er som baken - delt på midten - og det må en jo forsåvidt respektere. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg lo meg skakk av Not Another Teen Movie. The New Guy er en helt ok komedie. Jeg har aldri helt sett humoren i *.*-Trip-filmene eller American Pie-triologien. Det blir rett og slett for platt, selv for en som meg. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Scary Movie-filmene er jo vanvittig morsomme. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Scary Movie-filmene er jo vanvittig morsomme. 5072028[/snapback] Agreed, Scary Movie 3 er en av de morsomste filmene jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Van the man som allerede har blitt nevnt er kjempe kul ja American pie, road trip, not another teen movie er også artige Den der Harold and kumar goes to white castle (eller hva den nå heter) må være dårligste filmen ever! Eneste som er litt morsomt er når de besøker "freakshow", eneste gangen i filmen jeg faktisk lo litt Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Scary Movie-filmene er jo vanvittig morsomme. 5072028[/snapback] Agreed, Scary Movie 3 er en av de morsomste filmene jeg noensinne har sett. 5072033[/snapback] "Can you take that thing to me? (huska ikkje kva det var) "Oh my balls...ahh Jesus Christ." Scary Movie Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 American High Boat Trip Road Trip Van the Man De faller nok i smak Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 American Pie 4 - Band Camp! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Porky's! seriøst en utrolig morsom film som alle burde se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå