Gå til innhold

Overivrige moderatorer på hw.no

Anbefalte innlegg

jeg har i det siste fått et par sure komentarer om ikke godt nok emnefelt fra en av moderatorene her på HW.no, greit nok, men etter et par timer med tenking kommer jeg ikke frem til spessielt bedre emnetittel, noe som forteller meg følgende: 1. emnetittel ER bra nok, men moderator har en dårlig dag. 2. Hvis moderator ønsker bedre emnefelt får han sørge for at det går ann å skrive lengre settninger, det er ikke alt som kan forklares med 4 - 6 ord, derfor blir noen emnefelt nødvendigvis litt korte.

Ja før dere begynner å bombardere med med nettikette osv. så har jeg allerede lest denne :)

edit: Emnetittelen til dette innlegget var egentlig "overivrige moderatorer" men det var ikke langt nok så jeg må skrive "Overivrige moderatorer på HW.no"...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjelder dette kjøp/salg kategorien? (merker meg at trådstarter har flest innlegg i denne kategorien)

I tilfelle har vi egne retningslinjer for den kategorien. Om du har klart og unngå disse, må du gå inn for det. Disse blir opplyst om i toppen av kategorien, ligger som enslig annonsering i kategorien samt at den blir nemt ganske så tydlig i samband med oppfordring til endring av emnefelt.

I disse retningslinjene ligger det eksempler på både gode og dårlige emnefelt for tråder som gjelder kjøp og for tråder som omhandler salg av pc/deler.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...