Gå til innhold

ipod eller ipod nano?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er jo veldig avhenge av hva du ser på som viktig for en spiller. trenger du en til hele mp3 samlingen slik at du slipper å høre de samme sangene opp og opp igjen hvis du skal vekk fra pcen i en god stund, eller en liten og mer portabel versjon.

Personlig ville jeg valgt nano mest på grunn av at den ikke er harddisk basert noe jeg ser på som et minus på mp3 spillere som ofte må tåle risting og kanskje en eller to turer i gulvet

Lenke til kommentar

enig. det er et stort pluss at det er flash minne. Jeg har lyst til å begynne å trene igjen, og da er det jo kjekt med å ha en spiller som tåler det! Men jeg kjenner folk som har ipod mini som sier at det går helt greit å løpe, men det går kanskje fortere slitt?

Ei klassevenninde av meg kjøpte seg nano i USA nå, så jeg har fått "sett" den. Jeg må inrømme at den er utrolig liten, i starten nesten for liten. Men det er selfølgelig noe du venner deg til!.

iPod nano har en veldig sårbar overflate og innkjøp av veske til den er nærmest et must. iPod er nok mere "barsk" her.

Så kom dette med videon da, jeg må inrømme at jeg ble rådvill selv, for jeg har lenge gått og ønsket meg en mini, selv om jeg har mp3 spiller fra før (som har blitt alt for lite brukt).

Men skjermen er 2.5", du får ikke den helt store gleden av å se en film her. Jeg tenker heller å kjøpe meg en nextbase dvd spiller med 8" skjerm for å ha på turer m.m

Det finnes jo også andre spillere, creative har jo noen mediespillere, archos hadde endel, men de har jeg ikke sett noe til!

Men ønsker du design, gå for iPod ;)

Det svinger for hver dag for meg, men det endelige valget akkurat nå har vel vært en nano

Et spørsmål:hvordan vil iTrip funke med iPod Nano?

Endret av foilltank
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...