fEliXs Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Skal bytte ut min gamle Sony CRT med LCD og har funnet ut at 20" blir litt stort til stuebruk så jeg går for en 19". Har lest gjennom en god del tester men føler meg enda usikker siden flere av testene kanskje ikke er helt "up2date". Skjermen skal brukes til alt fra raytracing til spill (jeg er ingen svoren FPS eller RTS fan,så en mellomting vil sikkert holde fint). Er det noen her som kan hjelpe meg med å finne det beste alternativet? Tenkte å legge meg rundt 4k, tusen takk på forhånd! Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Nec MultiSync LCD1970GX Pris 3849 hos MPX. Tester finner du her og her Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hyundai L90D+ fra kr. 3299,- Test: Tom's Hardware "Recommended"! Lenke til kommentar
fEliXs Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Tusen takk begge to Akkurat nå lurer jeg faktisk på om jeg går for: Samsung SyncMaster 193P (plus?) Er det noen her som har testet Plus versjonen ? Lenke til kommentar
khelben Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Har hørt mye bra om samsung 193p plus på www.hardforum.com. Hyundai og Nec skjermen som er foreslått har bare 18 bit farger , dvs 256k farger. Samsungskjermen er en kvalitetsskjerm med 24bit farger og så vidt jeg husker overdrive teknologi. Uansett jeg ville gått for samsung skjermen khelben Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Har hørt mye bra om samsung 193p plus på www.hardforum.com.Hyundai og Nec skjermen som er foreslått har bare 18 bit farger , dvs 256k farger. Samsungskjermen er en kvalitetsskjerm med 24bit farger og så vidt jeg husker overdrive teknologi. Uansett jeg ville gått for samsung skjermen khelben 5085486[/snapback] Er du sikker på at det er et 6-bit panel (pr. kanal.)? Det er forøvrig det samme panelet som sitter i Samsung Syncmaster 913N. Lenke til kommentar
fEliXs Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) khelben: takk for respons! Bestilte Samsung SyncMaster 193P+ Silver nå nettop på databutikken.com for den nette sum av 3824, endel billigere enn jeg hadde regnet med tom Tusen takk for alle inspill, flott om dere har flere kommentarer på valget mitt også! Er enda litt usikker på om jeg kanskje burde valgt 193P (uten+) .. kan fremdeles skifte mening btw Mvh fEliX Endret 31. oktober 2005 av fEliXs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå