chil Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 http://www.spikedhumor.com/articles/1538/H...eing_Breen.html går kanskje ikke som humor, men er litt morsomt og var egentlig kul også Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Den videoen der er rett og slett utrolig bra lagd, ser flott ut, flott musikk, og ikke minst utrolig bra lagd slik G-Man står å synger. Humor? tja.. Ekstremt bra lagd? JA! Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 ja er enig i det,.. kanskje en modulator vil flytte den? men altså tenke hvis google leken er humor, så er dette like mye humor... hva gjør google leken i humor kategorien egentlig? off topic: Uansett den er verd å få med seg Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Den var konge.. Ka sang e det der ? Edit: Fant det ut. Sangen heter "So Cold" og synges av "Breaking Benjamin" Endret 26. oktober 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Den var konge.. Ka sang e det der ? Edit: Fant det ut. Sangen heter "So Cold" og synges av "Breaking Benjamin" 5064277[/snapback] konge indeed! Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Den videoen er fantastisk bra laget. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 De kunne jo iallefall prøvd å mime litt? Å se på øynene til G-man i 3-4 minutter er ikke akkurat det jeg vil kalle for originalt. Kjedelig imho. Lenke til kommentar
chil Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 LarsP må som alltid være uenig! fight the system lars, tror jeg at jeg må begynne å kalle han Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jævlig bra lagd denne her, sett den før Bra sang også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå