Lucifer89 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 er det slik at min 7800GT kan kokkes over 1200 på minnet og 490 på kjerna med en bedre vifte uten å møte veggen å få artifacts i spill ette 2-3 timer i WOW med full grafikk? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 tror ikke det er noen som kan svare på det, alle kort er forskjellig..så du må bare prøve deg fram.bedre vifte er ikke å forakte, jeg gikk ned 10 grader med å skifte vifte. se i signaturen min Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 lurer egentlig på om de er mulig å klokke lengere en nå med bedre kjøling uten artifacts, altså er varme syld i alle artifacts? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 litt, men mest det at du er på `bristepunktet` for kjernen, men jo kjøligere du har det, så kan du som oftest klokke litt lengre og som alle vet klokking er lik varme. Alle skjermkort jeg har hatt har jeg bytte til bedre kjøler selv om jeg ikke har klokka, kulde forlenger også levetiden på et kort Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 takker for svaret da vet ljeg litt mer Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 det er vel det forumet er her for, å hjelpe hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå