akristina92 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Hei. Har lenge ventet på et bra SP spill. Som for eksempel Half-Life 1, Far Cry og Half-Life 2. Det begynner å bli lenge siden jeg har spillt et spilll med like bra gameplay som de nevnte over. Ja, jeg er klar over at det finnes 100 slike topicer fra før, men med tiden kommer det nye spill. Uansett, jeg er veldlig glad i FPS spill med en god storyline. Kan noen anbefale et FPS spill med god storyline? Helst litt nytt og. Takk. Endret 25. oktober 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
tasjlbaill Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Dersom du har PS2 kan jeg anbefale God of War på det sterkeste. Beste spillet som har kommet de siste årene imo, når det gjelder alt fra gameplay til story og opplevelser. Det er strengt tatt ikke en FPS, da du ser spilleren i lavtflygende fulgeperspektiv og våpnene ikke er "skytere" men hovedsakelig svære kniver festet i kjetting Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay. Fantastisk FPS du garantert kommer til å like. Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 FEAR og Quake 4 er de nyeste. Ellers, for FPS, eller hva som helst annet med et annet søk, kan du jo også bare sjekke her: http://www.gamespot.com/games.html?type=ga...rson%20Shooters Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Chronickles of Riddick(du må ha sp.1) eller F.E.A.R. begge anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå