alphred72 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Har et gårdsrom som jeg ønsker å overvåke. Kamera vil henge utendørs,men under tak. Temperatur og luftfuktighet vil derfor svinge i takt med været på vestlandet. Finnes det noen webkamera som takler dette? Prisklasse 0-5000 kr. Kablet eller trådløst. Alphred Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 du kan jo like gjerne invistere i et vanlig overvåkningskamera. Vegard Lenke til kommentar
alphred72 Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 du kan jo like gjerne invistere i et vanlig overvåkningskamera. Vegard 5059609[/snapback] Innbiller meg at disse er litt dyrere, spesielt hvis det skal kobles til en pc, helst over nettverk. Alphred Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Jeg har ingen fasit, men du bør sjekke ut nettverkskameraer fra Axis, og har sett noen D-link kameraer (Wlan) på Komplett. Ellers kan du blåse et par tusenlapper på www.dittvalg.no , de har mange trådløse utekameraløsninger - som du sikkert finner billigere hvis du leter litt rundt. [Edit] Er mye rart på QXL også: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=20939194 Endret 26. oktober 2005 av Freeload Lenke til kommentar
alphred72 Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Har kikket litt på et AXIS 211 som sprenger budsjettet grundig. Dette er vistnok beregnet for utendørsbruk, men når jeg leser i spec'en så skal det operere i temperaturer fra +5 - +45 grader. Betyr det at når vinteren og minusgradene kommer, så slutter det å fungere?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå