Complexity Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 på cpu'en ser det ut som det står: Intel Pentium 4. 1,8A GHZ/512/400/1,5V også ett eller annet costa rica.. vanskelig å se siden det er kjølepasta.. Rart at ingen kommenterte dette: slik jeg har forstått der det da 2,8 ghz.. den er vel nesten like kraftig som min amd athlon 64 3000+ 2ghz.. Det er ikke noen 2.8GHz dette, det er en P4 "A" på 1.8GHz med 512kB L2 Cache, 400 MHz QFB (FSB x 4) og 1,5v kjernespenning. Så sånn sett kan den sammenliknes med en Athlon XP 1800+ Men uansett mer enn god nok for et lite HTPC-oppsett ja.. 5065188[/snapback] ahh.. jeg som har surret litt også da.. men uansett så er den bra nokk for meg vet ikke helt enda hva jeg skal bruke den till da har jo en annen pc også (avatar og profil) som er en del kraftigere.. blir å bestille i dag kansje om noen kan fortelle meg om det følger med kjølepasta med den cpu kjølerer Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Update: monterte den lille kjøleribba nå nettop.. med tråd å greier men får den ikke til å presse mot cpu'en.. så jeg måtte stå å presse kjøleribba ned.. uansett: plugget i en hdd med windows 98 og det funket fint fikk også fikset shutdown temp i bios.. men noe av det kuleste var at det første valget i biosen var overclocking skal teste litt mere nå.. kan noen plis svare meg på om det følger med eller om det er kjølepasta på den kjøleribben jeg nevnte ovenfor?.. så jeg får bestilt fortest mulig!! står å overvåker temp.. cpuen ligger på 52 grader nå.. der har han ligget en stund.. idle altså.. tror ikke han liker dette... edit: legger ved noen bilder: Endret 27. oktober 2005 av complexity Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Om det følger med kjølepasta på akkurat den du skal kjøpe vet jeg ikke. Men det pleier å følge med! Fulgte ihvertfall med på den forrige CPU-kjøleren jeg kjøpte. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 kjølepasta følger det nok ikke med, men den kommer mest sannsynligvis med en kjølepad, som er omtrent det samme, og er helt grei. bare å bestille. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Har 4-5 stk. P4 kjølere med vifte til overs, ordner du portoen så får du en gratis.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Har 4-5 stk. P4 kjølere med vifte til overs, ordner du portoen så får du en gratis.. 5068466[/snapback] evig takknemlig (har sendt pm) testet han nettop litt på load i windown 98.. så gikk jeg rett i bios.. cpu temp: 70 grader!! Tror jeg chiller til jeg får kjøleribbe btw: shutdown temp funker ikke.. den sto på 60 grader.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå