MalvinP Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hei Jeg har idag et D-Link DWL-G520+ trådløst nettverkskort. Dette kortet her helt ubrukelig, det mister forbindelse hele tiden. Jeg har en laptop med trådløst kort og med den har jeg utmerket forbindelse, så det er ikke linksys trådløse ruteren min det er noe gale med. Det jeg lurer på er om noen av dere kan anbefale et stabilt godt trådløst PCI nettverkskort til rundt 500kr Lenke til kommentar
Royal Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Disse er bra: Linksys Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Før du skroter kortet, så kan du sjekke at du har de siste driverne og har slått av og deaktivert windows zero config. Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 jepp, som nevnt prøv og laste ned de siste driverne. jeg kan anbefale det korte jeg har , et CNet Wireless-G PCI kort .. har ikke noen problmer med det. lykke til i kortjakten! Lenke til kommentar
eivind04 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hadde samme problemet med et likt trådløst kort, ble så forbanna på det at jeg kjøpte et nytt av et annet merke og siden har alt fungert okey. Oppdaterte drivere og diverse på linksysen men hadde vesentlig dårligere mottakerforhorhold + at internett datt ut nå og da. Hoppa på det linksys kortet og har bare hatt gode datatider siden. Lenke til kommentar
eivind04 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hadde samme problemet med et likt trådløst kort, ble så forbanna på det at jeg kjøpte et nytt av et annet merke og siden har alt fungert okey. Oppdaterte drivere og diverse på dlinken men hadde vesentlig dårligere mottakerforhorhold + at internett datt ut nå og da. Hoppa på det dlinkkortet og har bare hatt gode datatider siden. 5061197[/snapback] Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Eksisterer denne wzc i win2k også? Jeg finner den ikke. Lenke til kommentar
jøanas Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Kjøp nettverkskort fra samme produsent som ruteren din. Forskjellige produsenter gir ofte kompabilitetsproblemer og surr. Og en ting til....fastinstallerte kort er bedre enn USB-antenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå