John P. Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Har en OCZ PowerStream 520W PSU. I det siste har jeg begynt å bruke PCen som "HTPC", siden den står i stua uansett. Problemet er at PSUen lyser opp som et juletre når stua er mørk og jeg skal se en DVD. Så jeg lurer på om noen har en glup idé om hvordan man kan slå av disse LEDene? Må jeg inn der og mer eller mindre "ødelegge" PSUen for å få det til, eller er det f.eks. en liten skjult knapp som kan slå dem av? Hvis ikke er det litt dårlig synes jeg. Ikke noe stort problem for meg å åpne den og kutte ledningene til LEDene, men vil helst slippe det med tanke på garanti og bruktsalg. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) OK, jeg har fiksa det. Men jeg måtte inn og "operere" litt. Det satt veldig tynne ledninger langs aksene på selve vifta, så jeg måtte skru ut PSUen og vifta og kutte disse ledningene. -Var litt nervøs da jeg hadde skrudd sammen PCen igjen... I tillegg klarte jeg på et eller annet vis å flippe ON/OFF switchen mens jeg plasserte PCen tilbake på plass. Og så, da jeg trodde jeg skrudde PSUen på, skrudde jeg den egentlig av... Og dermed, da jeg prøvde å slå på PCen med knappen i front, skjedde det jo ingenting. Da ble jeg veldig nervøs!! Men men - det ordnet seg til slutt, og nå funker alt igjen. Og PCen lyser ikke opp som et juletre lenger. Endret 26. oktober 2005 av John P. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå