flaten1 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Har hørt at med det nye operativsystemet så mister man ikke data hvis man glemmer å lade. Stemmer dette!? Gjelder dette for smartphones også? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Som jeg vet(tror) lagres disse "dataene" i RAM-minnet. Tror ikke det er operativt messig. Så lenge filene lagres i en flash-minnet skal ikke noe bli slettet. Lenke til kommentar
Sakera Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) wm5 har en funksjon som gjør at minnet ikke blir slettet. På eldre versjoner forsvinner data om telefonen går 100% fri for strøm. Endret 25. oktober 2005 av Sakera Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 wm5 har en funksjon som gjør at minnet ikke blir slettet. På eldre versjoner forsvinner data om telefonen går 100% fri for strøm. 5059837[/snapback] men flere av de eldre telefonene har ett ekstra minne der man kan lagre kalenderinfo kontakter og hendelser og dette synkes da mot minnet som slettes hvis det ikke får strøm (på min qtek s100 var ikke dette på default) Lenke til kommentar
soft Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 WM5 baserte pda/mobiler mister ikke noe data om du går tomm for strøm, har selv testet dette på min i-mate JasJar kim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå