smenes Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 På av/på knappen på z-5500 har den plutselig begynt å blinke.. Anlegget virker helt fint, men jeg lurer på om det går an å bytte pære på lyset eller om det er noe annet? Håper på svar! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det er vel strent tatt ikke noen pære men en lysdiode. I teorien burde det gå an å fikse (får sikkert billige dioder på f.eks. Clas Ohlson eller andre hobbybutikker), men dersom du mangler kunnskap og erfaring ville ihvertfall ikke jeg satt igang med å klusse med noe sånt. Lenke til kommentar
smenes Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Det irriterer meg sykt at det lyset blinker! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Blinker lyset regelmessig eller tilfeldig? Lenke til kommentar
smenes Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Det blinker regelmessig(2 blink per sekund)! Hele tiden når høytalerene er på.. Endret 25. oktober 2005 av smenes Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Høres nesten ut som det er et signal for noe. Hadde blinkingen vært helt tilfeldig kunne det jo ha vært dårlig kobling e.l., men når det er system (regelmessig blinking) i blinkinga vil jeg tro det blinker av en hensikt på kommando av elektronikken i utstyret. Sjekka manual? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Teip over med svart teip da, så lyset reiser heilt. Lenke til kommentar
smenes Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Det er ikke stil! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det er ikke stil! 5059410[/snapback] En tydelig selvmekket høyttalerfjernkontroll er heller ikke stil. Men du kan jo prøve hvis du har har lyst. Lenke til kommentar
smenes Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Etter en uke med blinking har det gått over! JIPPI! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå