Gå til innhold

Ping i css


Anbefalte innlegg

Jeg mener jeg har prøvd alt... reformatert dataen, reinstalert steam, slettet source og innstalert det på nytt, fikxet fps og tusenvis av andre sånne ord som man kan skrive i console, fikset på options, og innstalert forskjellige drivere (kjører nå med en gamer driver)... har bare 20 fps... pingen min er perfekt, men fpsen er alt for lav noe som resulterer til extrem lagg...

 

 

Poenget er at det fungerte som det skal før... noen som har forslag til hva jeg kan gjøre?

Endret av r2d290
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

SYSTEM

 

xp he.

intel p. 4 cpu 3.20 GHz (2CPUs)

1022 MB RAM

Sidevekslingsfil: 367 MB brukt, 2095 MB tilgjenglig

Direct x 9.0

 

SKJERM

 

Navn: Radeon 9600 series (Omega 2.6.71)

produsent: ATItec

Brikketybe: (nesten d samme som navn)

DAC-type: internak DAC (400mhz)

ca. total minne: 256.0 MB

gjeldende skjermmodus 1280 x 1024 (32bit)(85Hz)

Skjerm: Plug and play-skjerm

 

 

Drivere:

 

(vet ikke hvordan jeg finner dette...

)

Lenke til kommentar

Ok, det ser ut som om du har en gammel versjon av Direct X installert, den nyeste er Direct X 9.0c og vil gi deg litt mer ytelse. Den kan du laste ned her.

 

Dessuten er ikke grafikkortet ditt mye å skryte av. Du burde kanskje vurdere å oppgradere skjermkorter ditt, resten av PC'en din er ganske krafitg, og det grafikkortet du har nå er nesten "underkill".

Lenke til kommentar
opps... trodde ikke c-en var viktig... har 9.0 c... grafikkort "underkill"? veldig dårlig med andre ord? hvor er det det står skjerm kort forresten?

5129418[/snapback]

 

"Underkill" = veldig dårlig med tanke på at resten av PC'en din er veldig god. For å utnytte PC'en din bedre burde du vurdere et nytt og bedre grafikkort.

 

Grafikkort og skjermkort er det samme. (Kjært barn har mange navn)

Lenke til kommentar

Skjerm = monitoren, den du ser på nå når du leser dette inlegget. (I ditt tilfelle en Plug and Play skjerm, og den er sikkert helt ok).

 

Skjermkortet/Grafikkortet = den PC'delen som skjermen er koblet til, den delen som "lager" bildene. I ditt tilfelle har du et Radeon 9600 kort, noe som jeg mener er underkill. Og det er dette kortet du burde skifte. Da kan du få økt fps'en din en god del, hvis du kjøper et kraftig kort.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...