asad Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Ser man har 3 valg: Standard International Shipping (averages 9-36 business days) Expedited International Shipping (averages 6-22 business days) Priority International Courier (averages 2-4 days) Ser ikke ut som prisen forandrer seg ved valget. Det jeg lurer på, hvor mye mer koster det å velge den siste måten? Priority altså. Orker ikke vente altfor lenge nemlig Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Frakt går mye raskere fra amazon.co.uk enn fra amazon.com, så om du er opptatt av å få noe hurtig bestill fra co.uk Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det vil koste mer, men jeg vet ikke hvor mye. Jeg bestilte en pakke fra Amazon.com til min adresse i USA, og da tror jeg at jeg betalte ca 10 dollar ekstra for å oppgradere fra gratis frakt til 2 eller 4 dagers shipping (dvs innenlands). Mulig det derfor vil være noe dyrere siden det er internasjonalt. Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 akk takker så mye hanscats. Mye kortere delivery på den engelske siden ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå