TommyN Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Er det noen som har erfaring med dette ? Jeg har redigert filmen etter å ha 'captured' den til min maskin. Når jeg skal ha det tilbake til kameraet får jeg problemer. Det virker som om kameraet starter, men ingen ting skjer i "playvinduet til pinnacle' eller på LCD skjermen. Er takknemlig for alle tips. Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Den 2002-08-23 17:57, TommyN skrev:Er det noen som har erfaring med dette ? Har samme oppsettet så dette skal i prinsippet fungere greit. Quote: Når jeg skal ha det tilbake til kameraet får jeg problemer. Det virker som om kameraet starter, men ingen ting skjer i "playvinduet til pinnacle' eller på LCD skjermen. Er takknemlig for alle tips. Du gir litt lite opplysninger i forhold til de innstillingene du har satt i DV studio. Har du fått dette til å fungere før?. Når du rendrer for tilbakespilling til DV-kamera haker du ut for "Send RECORD to DV Deck. Når maskinen har rendret ferdig skal MV550i stå på play og du trykker play i "output-vinduet" i DV studio. Anbefaler en 15 sekunder intro slik at kameraet rekker å starte opp med opptak før hovedfilmen kommer. Yoda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå