suppe500 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Har nettop reinstallert pc'n p.g.a. en liten feil med partition magic (hele data partisjonen min ble borte) og nå lurer jeg på hvordan man får flytta temp-systemet og documents and settings til en anned disk/partisjon. jeg har fått til temp greiene før men nå har jeg glemt hvordan jeg gjorde det så det hadde vært fint med litt assistanse... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Flytte temp-filer: -regedit -F3 -\temp -Bytt ut alle utenom de som har med midlertidige IE-filer med hvor du vil ha temp. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Fra Karmacon: Lag en mappe på en egen TEMP disk, F: i dette tilfelle. Lag en mappe der i rooten: E:\Temp Lag så en undermappe E:\Temp\Windows. kjør regedit.Start>kjør..>regedit.exe Søk på alt som heter "\temp" (... byttes ut med hva enn som kan være imellom i eksempelet nedenfor) Alle steder du finner "%Userprof...Documents...\Temp"¨ Og alle steder som har "%systemroot...Document...\Temp" med "F:\Temp\Windows" Dette burde hjelpe. Endret 25. oktober 2005 av Frijazz Lenke til kommentar
suppe500 Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Nå har jeg fiksa temp greiene, men sliter fortsatt litt med documents and settings da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå