Tom J Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Noen som vet hva dette kommer av? Har forsøkt det meste for å rette opp dette, også i registeret under "main" med nøkkel "window title", men ikke noe hjelper. Ikke det at det betyr så mye, men det er utrolig irriterende.. se vedlagte bilde. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Noen ganger må man skrive windowtitle i ett ord. Du kan også prøve med TweakUI (hvis du da ikke allerde har gjort det). Lenke til kommentar
Tom J Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Noen ganger må man skrive windowtitle i ett ord. Det hjalp ikke, får prøve TweakUI .. takk for raskt svar Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Sånn ser det ut hos meg også, hvis jeg er på en kinesisk, russisk eller annen nettside og Windows ikke forstår tegnene... Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Sånn ser det ut hos meg også, hvis jeg er på en kinesisk, russisk eller annen nettside og Windows ikke forstår tegnene... Hvis så er tilfelle, er det fordi man ikke har installert riktig språkpakke. Første gang man besøker en side som har behov for en språkpakke som ikke er installert, får man spørsmål om man vil installere denne. Da kan man samtidig huke av for "Spør aldri om dette". Lenke til kommentar
Tom J Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Hos meg er det sånn på norske sider også Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Bytt til Mozilla FireFox. www.mozilla.com Endret 26. oktober 2005 av vegis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå