eARNIe Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Hei, jeg får ikke connecta til en hjemmeside jeg vet er oppe, jeg vet den er oppe fordi andre venner kommer inn, jeg har rpøvd flere lesere iE og firefox, Jeg får beskjeden om at tilkoblingen ble avvist. Noen som kan hjelpe? siden er forøvrig skillzbutikken.com Endret 28. oktober 2005 av eARNIe Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Nei du har rett min FF vil heller ikke inn på den siden. Men min Opera ver.7,5 hadde ingen problem. Bytte nettleser ? Det er trolig noen innstillinger som må endres i FF, IE prøver jeg ikke. Du har ennå litt tid, butikken er ikke open enda. Endret 25. oktober 2005 av Targa_PC Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Kommer fint inn med FF via Bluecom Lenke til kommentar
So|o Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Kommer inn med Opera og Telenor Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 bruker du peerguardian 2? jeg hadde akkurat samme prolemet, da var det det programmet som kjørte og blokkerte visse internett sider Lenke til kommentar
eARNIe Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Saken er LØST Jeg bare restartet routern og modemet, da fungerte sida som bare det;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå