Goscinny Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Heisann! Noen her som har tatt båtførerprøven? Er den vanskelig? HVor tok dere den? Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Ikke spesielt vanskelig nei, tok den i militæret som del av opplæringen til stillingen som navigatør. Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ikke noe problem. Tok de privat og sto med glans uten og ha øvd noe særlig utenom timene. Tror du må ha 60% riktige for å stå. Fikk 90%. Kjøp en god bok om det. Det hjelper Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Tok den da jeg var 14 år, og gikk ganske greit. Tok den i den lokale båtforeningen. Lenke til kommentar
Grinder Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Ikke spesielt vanskelig nei, tok den i militæret som del av opplæringen til stillingen som navigatør. 5155151[/snapback] Militæret + båtførerprøven = navigatør? Trur ikkje eg hadde satt min lit til ein navigatør med båtførarprøven. Men kanskje du kan forklare litt meir kva du gjorde som "navigatør"? Det var nok køyring av gummibåt/RIB eller noko i den duren der vil eg tippe. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Ikke spesielt vanskelig nei, tok den i militæret som del av opplæringen til stillingen som navigatør. 5155151[/snapback] Militæret + båtførerprøven = navigatør? Trur ikkje eg hadde satt min lit til ein navigatør med båtførarprøven. Men kanskje du kan forklare litt meir kva du gjorde som "navigatør"? Det var nok køyring av gummibåt/RIB eller noko i den duren der vil eg tippe. 5755846[/snapback] Det står: "som del av opplæringen" Lenke til kommentar
otto- Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Tok den på skilen ifjord. peace of cake Lenke til kommentar
veitch Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Tok den da jeg var 14 år, og gikk ganske greit. Tok den i den lokale båtforeningen. 5215981[/snapback] Heisann, tok du den da du var 14 år bare? Kvar kan ein få tatt den ? Fekk veldig lyst til å prøve å ta den, siden eg har køyrt båt siden eg var 12 år liksom.. ehm.. vell.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå