B.H.H Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Skal få meg ny skjerm til bursdagen min Men jeg vet ikke hvilken skjerm jeg skal bestille Max pris ca 2500kr og bør helst ha dvi. Noen som vet hvilken skjrm som er best til 2500kr? Endret 26. oktober 2005 av B.H.H Lenke til kommentar
Joachim Murat Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Tja hvilken som er "best" vet jeg ikke, men jeg har ihverfall denne og er veldig fornøyd med den. Bruker den en del til spill og kan trygt anbefale den. Men du får nok en "bedre" skjerm for samme prisen dersom du går ned til 17". Lykke til (Jeg regner med det er lcd du er på jakt etter ) Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Tja hvilken som er "best" vet jeg ikke, men jeg har ihverfall denne og er veldig fornøyd med den. Bruker den en del til spill og kan trygt anbefale den. Men du får nok en "bedre" skjerm for samme prisen dersom du går ned til 17". Lykke til (Jeg regner med det er lcd du er på jakt etter ) 5059431[/snapback] Hmm.. var 12ms den skjermen! Siden jeg tenkte å bruke den til spill så er vel ikke det så bra. Det manglet også dvi på den Mulig jeg får tak i litt mere penger slik at jeg kan kjøpen en til 3k Så på denne Noen som vet om den samsungen med 4ms er bra?? Har en 3år gammel phillips med 25ms fra før så det er sikkert stor forskjell Endret 26. oktober 2005 av B.H.H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå