Jakob Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hei, etter å ha satt noen kriterier for hva slags spiller jeg vil ha, har jeg kommet til at jeg vil ha en flash-spiller på 1GB. Jeg har noen alternativer: iRiver T20 + God lyd + Line-in og diktafon (kommer garantert til å bli brukt bl.a. til å ta opp konsert fra miksebordet) + Stilig design synes jeg + USB-stick design - Kan brukes som lagringsenhet, men krever Windows XP / Windows MP 10 - Ikke FM-radio - Ikke utbyttbart batteri, men jeg tror jeg kanskje heller skal ha et USB-oppladbart batteri. iAudio U2 + God lyd? (Like god som iRiver??) + Kan brukes som lagringsenhet uten ekstraprogrammer + FM-radio + Line-in og diktafon - 100kr dyrere - Ikke like god lyd, kanskje? Viktig for meg! iAudio'en har klart bedre features med bl.a. FM-radio, men jeg lurer på om kanskje iRiver'en er av bedre kvalitet lydmessig og ellers. Noen som har prøvd noen av disse? Erfaringer? Andre ting jeg bør tenke på før jeg velger? Jeg heller mot iRiver'en, ettersom folk sier det er det beste merket (og dyreste) av alle MP3-spillere. iPod nano er nok litt for dyrt og har ikke Line-in. MuVo TX-spillerne kjenner jeg ikke så mye til, kan de konkurrere med disse 2? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det er jo litt bedre batteri på iaudioen da hvis det har noe å si? 20 timer kontra 14 Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Denne er både billig å bra jo... (kommer jo ikke som et sjokk når det er Creative ) Har hatt denne spilleren selv og var veldig fornøyd Lenke til kommentar
gustav Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Tror ikke iAudio står noe tilbake for iRiver hva lyd angår. Spillerne fra iAudio gjør det jevnt over meget bra, og da er det ikke minst den glimrende lyden som er utslagsgivende. Leste en test i "Lyd &Bilde" på forsommeren. Der ble to flashspillere fra produsentene av de to spillerne testet. iAudiospilleren vant testen. Ikke minst pga sin enormt gode lyd. Jeg ville valgt denne utifra de kriteriene du nevner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå