Gå til innhold

Realistisk bil spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

unleashed og 2000 er samme spillet ja.

 

burns rally er et bra spill, ganske realistisk.

 

world racing er overhode ikke realistisk, om mulig enda mer arkade enn NFS. selv om du justerer opp realismen til max... :ermm: (drittspill)

 

GT lengends er et bra valg, samme er GTR, som er laga av samme folka, og har nye typer GT biler. legends er fra 60-70 tallet.

 

toca 1 og 2 er muligens noe realisme i, men problemet er at du må leke destruction derby for å klare å vinne løp etterhvert, da det blir sykt vanskelig etterhvert.

 

så mine forslag er burns for rally, og GT legends eller GTR for banekjøring.

 

ellers så er forca og gran turismo 4 de beste bilspilla på konsoll.

 

håper dette hjalp noe

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Skal komme med mitt standardsvar når det gjelder realistiske bilspill; Screamer 4X4. Det er lett den beste 4X4-simulatoren som er å få tak i, pleier alltid å sitte litt med den og FF-rattet mitt før jeg tar Pajeroen ut i den australske bushen. Blir nesten det samme, får bare litt mer kick av å kjøre i virkeligheten ;)

 

Spillet begynner å bli noe gammelt, men grafikken er fortsatt helt ok og spillet ellers er rett og slett genialt. Det går kanskje ikke så fort, men det er utfordrende som fy. Får kjøpt det billig på ymse nettbutikker. :)

 

Ellers ser jeg at folk har nevnt Richard Burns Rally, stemmer i der. RBR er et glimrende rallyspill. Det kreves dog en smule tålmodighet for å lære seg det.

Lenke til kommentar

husker første gang jeg testa RBR. sto der klar på en grusvei i england og rusa motoren. brooom broooom!

 

grønt lys og GO. jeg ga flat fjøl og bilen dro rett av veien fordi jeg spant avgårde og veien hella til den ene sida :D

 

kom meg ut av grøfta og avgårde. i første svingen dro jeg selfølgelig rett av og oppi noen små steinstøtter (kanskje 10-20cm høye) det slo en del i understellet, og bilen var kaputt :p

 

det var da jeg fant ut at det var lurt å ta det noe mer med ro :D

Lenke til kommentar
unleashed og 2000 er samme spillet ja.

 

burns rally er et bra spill, ganske realistisk.

 

world racing er overhode ikke realistisk, om mulig enda mer arkade enn NFS. selv om du justerer opp realismen til max... :ermm: (drittspill)

 

GT lengends er et bra valg, samme er GTR, som er laga av samme folka, og har nye typer GT biler. legends er fra 60-70 tallet.

 

toca 1 og 2 er muligens noe realisme i, men problemet er at du må leke destruction derby for å klare å vinne løp etterhvert, da det blir sykt vanskelig etterhvert.

 

så mine forslag er burns for rally, og GT legends eller GTR for banekjøring.

 

ellers så er forca og gran turismo 4 de beste bilspilla på konsoll.

 

håper dette hjalp noe

5071658[/snapback]

 

Hjalp ganske bra! tusen takk for så mange fine svar :D:D

 

Tror jeg går etter Toca og GT legends! men kanskje det er verdt å prøve Richard burns spillet!!

 

Btw, til han som nevnte flatout!! det er DET FETESTE bilspillet jeg noen sinne har prøvd! det er så inni gompe rævva kult!! beste lan spillet ever!!

 

Og en go nyhet er at toern kommer:D

 

Edit: det finns ingen spill som likner på Dakar rally a?

Endret av hansakebab
Lenke til kommentar
Gtr er  realistisk. men vanskelig... får richard burns rally til å virke lett;) Noen av asfalt løpene i RBR er utrolig morsomme!:)

5072007[/snapback]

 

 

 

Ikke enig i det der. RBR er det definitivt vanskeligste bilspillet. Uavhengig av sjanger.

 

 

Men uansett. Det beste valget etter min mening er Live For Speed. Spesielt hvis du vil kjøre online.

 

http://www.liveforspeed.net

Lenke til kommentar
Gtr er  realistisk. men vanskelig... får richard burns rally til å virke lett;) Noen av asfalt løpene i RBR er utrolig morsomme!:)

5072007[/snapback]

 

 

 

Ikke enig i det der. RBR er det definitivt vanskeligste bilspillet. Uavhengig av sjanger.

 

 

Men uansett. Det beste valget etter min mening er Live For Speed. Spesielt hvis du vil kjøre online.

 

http://www.liveforspeed.net

5085858[/snapback]

 

Men kan man få kjøpt det sånn at man har det på cd/dvd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...