Gå til innhold

Realistisk bil spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta en titt på Racer. Gratis bilspillsimulator som er vel verdt å prøve. Det er enda under utvikling så er ikke alt som fungerer like bra, men det er multiplayerstøtte. Det følger bare med en bil og en bane hvis jeg husker rett, men du kan laste ned flere på forumet.

 

Noen linker for å få deg startet:

- Racer v0.5.3 beta 1.6

- Racer forum

- Nürburgring Nordschleife

- BMW M3 :love:

Husk å laste ned special.ini v1.2 oppdateringen og velg farge :cool:

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha realistisk så er vel Richards Burns rally et godt alternativ i allefall :thumbup:

5058459[/snapback]

Ja vil og anbefale det (har bare spilt demoen, men spillet er på vei via post).

 

Jeg har faktisk samme ratt som deg (hansakebab). Jeg har ikke kjørt rally selv, men Richard Burns Rally slår meg som ganske realistisk. Moro er det også.

Lenke til kommentar
Okei.. masse bra forslag!! tusen takk folkens!!

 

hehe har ikke rattet enda, men det er på vei snart:P

 

Er det bra ell?

5061909[/snapback]

Har ikke hatt noen ratt før så har ikke noe å sammenligne med, men jeg er veldig fornøyd i allfall. Virker som om det er god kvalitet og har ikke hatt noen problemer med det. Veldig moro med Force Feedback.

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Har tenkt meg å skaffe meg et sett ratt og pedaler:

Sånnen

 

Så må jeg jo selvfølgelig ha en bil simulator da:P, da jeg ikke har så mye peiling på hvilke bil spill som er bra (finns jo så få av dem  :p )

 

Det skal være veldig realistisk, ikke sånn som NFSU osv!

Gjerne multiplayer!

 

 

-Hans Petter-

5058445[/snapback]

 

herregud da, man det er jo nettopp need for speed underground og oppfølgeren som er realistiske.

der har du god grafikk, fartsfølelse og et veldig godt bilde over hvordan streetracing miljøet foregår :thumbup: sjefs spill.

Lenke til kommentar
herregud da, man det er jo nettopp need for speed underground og oppfølgeren som er realistiske.

der har du god grafikk, fartsfølelse og et veldig godt bilde over hvordan streetracing miljøet foregår  :thumbup:  sjefs spill.

5065521[/snapback]

 

Når det er snakk om realisme i bilspill (skrives i ett ord, takk) er det kjøreegenskaper man mener. Ikke miljøet rundt. Need for speed-serien er ikke realistisk med tanke på kjøreegenskaper.

 

Jeg stemmer for at du prøver Live For Speed. Last ned demo og opplev bilsimulator :thumbup:

Lenke til kommentar
herregud da, man det er jo nettopp need for speed underground og oppfølgeren som er realistiske.

der har du god grafikk, fartsfølelse og et veldig godt bilde over hvordan streetracing miljøet foregår  :thumbup:  sjefs spill.

5065521[/snapback]

 

Når det er snakk om realisme i bilspill (skrives i ett ord, takk) er det kjøreegenskaper man mener. Ikke miljøet rundt. Need for speed-serien er ikke realistisk med tanke på kjøreegenskaper.

 

Jeg stemmer for at du prøver Live For Speed. Last ned demo og opplev bilsimulator :thumbup:

5065537[/snapback]

 

må si meg enig der ass!

 

Må si tusen takk, nå har jeg endelig fått lasta ned noen av demoene :D så skal jeg teste dem til helgen! takk for svara ijaffal:D

 

EDIT: hvor mye koster Live for speed? kan jeg bare kjøpe det over internett?

Endret av hansakebab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...