Onkel Kompost Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Husker broderen kjøpte noe slikt. Jeg tror jeg småsjikanerte han for å bruke 3000 kr+ på en mobil. Og selvfølgelig, som et par andre, fargeskjerm mente jeg at han overhodet ikke hadde bruk for. Det er ennå noe jeg mener, selv om jeg har fargeskjerm på min nåværende mobil. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jepp, den gangen hadde vi ikke behov for farger på mobilen. Dette var tiden før kamera på mobilen, MMS, og fargebakgrunner. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Siemens har forsatt lavest feil % (tysk hvet du) Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jepp, den gangen hadde vi ikke behov for farger på mobilen. Dette var tiden før kamera på mobilen, MMS, og fargebakgrunner. 5094921[/snapback] Fargeskjerm hadde ikke helt den samme funksjonen nei. Men du verden så godt utvalg av gratis bilder og animasjoner man kunne legge inn på mobilen (bl.a. via datakabel), og det i farger. Men, som det sies her, få var vel klar over det solide utvalget av gratis bakgrunner, lyder m.m. man kunne få fra nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg