Amento Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Holder på å overklokke skjermkortet mitt og trenger i forbindelse med det et program som viser temperaturen til skjermkortet mitt. Noen som vet om ett? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Everest home edition på www.lavalys.com Endret 25. oktober 2005 av Zuckron Lenke til kommentar
Amento Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 har det og bruker det stadig. Men kan ikke se noe temperaturmåler for skjermkortet.......... Hvor er det da? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Er ikke det bare for Nvidia da? har powercolor jeg, har glemt å si det...... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 da anbefaler jeg Ati tray tool, da kan du se tempen hele tiden også når du spiller osv. Lenke til kommentar
AnRe Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 RivaTuner - http://www.guru3d.com/rivatuner/ Gå til Hardware monitoring. Du kan få temperatur osv. under spilling for å se hvilke temperaturer du har under load. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Bruker rivatuner ofte men har aldri sett noe temperaturmåler på den......... hvor er den da? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Gå inn på hardware monitoring og så trykker du på den røde record knappen da tar den opp tempen.Bare spør igjen hvis du ikke forsto det eller ikke klarte det Lenke til kommentar
EvenSteven Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Er det ikke bare XT-kortene som har innebygget temp. måler da?? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Nei som regel har de fleste "nyere" kort temp måler. Lenke til kommentar
Enthralled Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Gå inn på hardware monitoring og så trykker du på den røde record knappen da tar den opp tempen.Bare spør igjen hvis du ikke forsto det eller ikke klarte det 5123351[/snapback] Jeg får ikke til å se noen temperaaturmålig, hva gjør jeg feil? Må ha idiotsikker oppskrift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå