Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Mentalt ustabile spillere i WoW

Anbefalte innlegg

Maintanken som vi hadde i guilden vil jeg regne som ustabil. vi ga han quel'serrar og masse andre fete epics som drillborer disk og diverse might, og nå stakk han fra serveren (migration Al'AKir > Balnazzar)

hele guildet klikka mentalt. Han sa ikke engang hade

5062963[/snapback]

Samme skjedde oss bare at MT stakk til gamle guilden sin fordi Guildlederen sa at tirsdag var MC dag og ikke onyxia dag...

Han hadde fått alle warrior dropsa fram til da for minimum bid på 10points så vi skulle få en bra equppa MT... å ikke nok med det... da han dro passa han åsså på at 30 andre stakk (ca alle prestene >.<;; fordi alle var fra bulgaria elns) deriblant guildbankeren med en god del ifra banken tipper jeg..

gjett om vi ble sure eller...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da den ene av oss hadde gått inn i instance, anngrep han oss igjen, og drepte oss. Så fortsatte han med å corpsecampe oss.

Det er da man skal ha en lvl 60 på samme server .

Man logger seg inn på den og reiser dit, så eier du han utallige ganger helt til han logger seg av.

Har selv fått hybelkompisen min til å komme og eie en idiot som corpsecampe meg.

Lenke til kommentar

Questet litt igår og skulle drepe en kar som spawnet utrolig sjelden't for å få et brev han hadde.

En kar jeg ikke har sett før, dreper han. Tar brevet og settet seg ned å spiser. Så sittern der, mens jeg går rundt og prøer å finne ut hvor han spawner. Så spawner han rett foran der hvor han sitter å spiser, og han tar han selfølgelig.

Nå har han tatt han 2 ganger, men han trengte ikke ta han to.

Så sier jeg "Can you please just let me atleast give him a spell first ? Then you can kill him"

Så sier han "Nah"

Så kommer det mange angre beasts å angriper meg, jeg slayer dem. Setter meg ned og drikker og spiser, og der spawner han igjen. Han blir drept IGJEN av samme kar.

En time og 30 min senere (cirka) stikker han endelig. Etter å ha drept han 5 ganger kun for å gjøre meg svin-forbanna stikker han unna og lar meg tan.

Jeg ble så forbanna, ubeskrivelig.

Lenke til kommentar

Det er da du noterer navnet hans og gir han et negativt rykte hver gang han snakker eller LFG på /1 /4

Jeg gjør selv dette, jeg har vært med på noe lignende og hver gang han nå skriver /1 eller/4 skriver jeg også på/1/4 og forteller om hvordan han er.

Det ender opp med at ingen tar han i gruppe , og nå lenge etter er det fortsatt /1 chat som sier " never in my group " når han LFG .

Lurer på hvilket land han har stukket til nå, Ser han i IF noen ganger.

Lenke til kommentar

Blei invite av en kompis til et party for å hjelpe han med en quest i Wetlands. Han hadde med seg en anna fyr på sitt lvl allerede. Jeg var i IF når jeg fikk inviten men heiv meg med en gang på fuglen til Menethil. Idet jeg lander i Menethil skriver luringen som var i party med kompisen min "Kommer du snaaaaart!?!?!?"

Jeg trodde han kødda og tenkte ikke no mer over det. Jeg hiver meg på hesten og rir opp til den byen helt nord på kartet som har blitt tatt over av sånne Elite Dark Iron Dwarfs. Når jeg kommer fram er det første jeg får høre fra luringen at jeg så skikkelig stygg ut. Begynte å bli litt irritert da men bestemte meg alikevel for å hjelpe begge selv om kompisen min foreslo å kicke han. Vi (jeg) dreper et par dverger før fyren ytbryter. "Du er faen meg samma lvl som du var når jeg så deg for lenge sia, hahah" Jeg skjønte da at karen var rimelig spess iom at jeg hadde gått fra 49-53 på bare noen dager. Jeg var nå fast bestemt på å ikke synke ned til hans nivå så jeg bare svarte høflig og fortsatte å hjelpe dem med å drepe dverger. Noe som ikke var lett iom at denne druiden løp rundt og fikk agro av minst 3 stk av gangen, og helst når jeg satt og drakk. Under en av mine drikke pauser finner han ut at han skal inspecte meg og han utbryter (seff) "å herregud chesten din suger! Bare 78 i armor lololo. Jeg har jo mer" Jeg sier da bare helt rolig at han bruker leather og AC ikke er viktig for mages. Han svarer bare, "ja særlig noob!! Da fant jeg igrunn ut at det var nok og neste gang han løp bort til en gjeng med mobs lot jeg være å ta agro fra dem og han døde. Han leava gruppa med en haug a skjellsord.

Så. Chees, hvis du er her på dette forumet. Hvis litt takknemlighet neste gang noen gidder å hjelpe deg. Du er nå på min Ignore list :)

(Lite å gjøre på jobb, derfor denne alnge tråd)

Lenke til kommentar

Ojojoj. Må bare si at jeg kjenner meg igjen i de situasjonene dere beskriver. Jeg har møtt så mange idioter i WoW på forskjellige servere at det er rart jeg ikke har fått varige mén eller i det minste mentale arr. Jeg blir så oppgitt at jeg bare sitter i stolen og sukker og finner ikke ord. "Hva f..i hel..jammen...hva i...at det...åååhhh!" er en vanlig remse hos meg.

Må jo bare fortelle om warrioren som var med meg og en gruppe i instance en gang. En mob droppet en blå ring med 20 int eller noe, hvertfall en soleklar caster ring, og da rullet warrioren på den og vant. Mange interessante gloser haglet, mens noen bare satt og lo...av oppgitthet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...