Gå til innhold

Mentalt ustabile spillere i WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er da du noterer navnet hans og gir han et negativt rykte hver gang han snakker eller LFG på /1 /4

 

Jeg gjør selv dette, jeg har vært med på noe lignende og hver gang han nå skriver /1 eller/4 skriver jeg også på/1/4 og forteller om hvordan han er.

Det ender opp med at ingen tar han i gruppe , og nå lenge etter er det fortsatt /1 chat som sier " never in my group " når han LFG .

Lurer på hvilket land han har stukket til nå, Ser han i IF noen ganger.

5084020[/snapback]

 

Voksen oppførsel gitt.

Lenke til kommentar

Noe av det desidert værste i wow er folk som roller for ting de fkatisk ikke trenger. Verre enn dette er ninjalooting. Det får meg virkelig til å koke! Men men, det er bare et spill sier noen, men man bruker faktisk endel timer/dager av sitt liv på dette, og da har man absolutt rett til å bli forbanna!

Lenke til kommentar
Voksen oppførsel gitt.

 

Jepp, om man corpsedreper en 100 ganger og tar en boss (første slag)med vilje( 7 ganger)når man ikke trenger looten bare for å være drittsekk mot de andre som venter på respawn så trenger serverens spillere å få vite om han så de ikke havner oppi samme situasjon selv.

Det er noen drittsekker som bare ødelegger.

Som for eks en som løp rundt i nybegynnerlandet og "hjalp " alle selv om ingen ville det, drepte alt han så, så de andre ikke fikk xp eller dyr å drepe.

:thumbdown:

Endret av War
Lenke til kommentar

Var en gang jeg var i Uldaman, hadde funnet en "perfekt" gruppe.. Så drepte vi en boss og det droppa en back som jeg trykte need på, som jeg da faktisk trengte, også en mage som trykte need.. Jeg vant da, og han begynte og rope ninja osv.. Når jeg inspecta han så jeg at han hadde ber back enn den som droppa.. Jeg er warlock.. Han fikk roa seg ned og vi fortsatte... Så da på neste droppet som var mailshoulders, trykte visst han need og vant da, og tok HS til IF..

Endret av Turboleif
Lenke til kommentar

Har fått låne accounten til MrLeftfield (her på forumet), en lvl 51 Warrior. Er ikke så interessert i PVP med den fyren da jeg har en rogue selv, og heller vil få den opp i lvl, så jeg stikker ofte til Westfall med warrioren og hjelper folk som er litt lavere lvl med DM osv.

 

Fikk to stykker gjennom DM istad, og det siste de sier når vi er ute av DM er "Tnx fucker!!"

 

Er det mulig. Her bruker jeg min tid på å hjelpe dem, så oppfører de seg sånn. Er man høflig, så får man ofte litt igjen for det. Folk er hyggelige mot deg også. Takler ikke folk som inviterer meg i group, så leser jeg "DM????" PLZ!!!" Da gidder jeg rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Har fått låne accounten til MrLeftfield (her på forumet), en lvl 51 Warrior. Er ikke så interessert i PVP med den fyren da jeg har en rogue selv, og heller vil få den opp i lvl, så jeg stikker ofte til Westfall med warrioren og hjelper folk som er litt lavere lvl med DM osv.

 

Fikk to stykker gjennom DM istad, og det siste de sier når vi er ute av DM er "Tnx fucker!!"

 

Er det mulig. Her bruker jeg min tid på å hjelpe dem, så oppfører de seg sånn. Er man høflig, så får man ofte litt igjen for det. Folk er hyggelige mot deg også. Takler ikke folk som inviterer meg i group, så leser jeg "DM??" PLZ!" Da gidder jeg rett og slett ikke.

5093297[/snapback]

Har møtt på noen sånne. De kan jo ikke være helt normale opppe i hodet :(

Lenke til kommentar

Ja, husker en gang jeg dassa rundt i IF og tok livet med ro (sov ved smia), så ble jeg invita til ei gruppe.

"Greit nok" tenkte jeg, la oss se hva de vil.

 

Det første jeg får slengt i trynet er:

 

"Get your fat ass down to Westfall, noob! You ARE healing US in DM!"

 

Jeg ble lettere sjokkert og svarte at nei, det skulle jeg ikke.

De hadde ikke noe rett til å si at jeg skulle det, så jeg leava gruppa.

Fikk da masse /w's om at det var min eneste rolle i dette spillet (er druid), og at hvis jeg ikke gjorde som de sa, skulle de få meg permbanna osv.

 

Det endte med at jeg tok

/ignore group member x4

 

Dette hendte på den tiden jeg var rundt 44 og nettopp hadde fått meg mount (totalt unyttig informasjon).

 

Har også fått en lignende en litt senere, like etter at jeg respecca feral...

Invitert til gruppe for Sunken Temple, og fikk beskjed om at jeg SKULLE heale.

Da jeg sa jeg var en feral druid, fikk jeg slengt i trynet.

"OMG! Learn to play your class you f*ckin n00b! You are 2. healer, now come here b*tch, or I'll report your sorry ass!!1"

 

Nok en gang,

/ignore idiot

 

 

Ellers har folk vært ok nok.

Spiller vanligvis bare med folk jeg har kjent in-game i lengre tid, eller med guildmates.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Huff og huff. Kunne fortalt sider opp og sider ned om hvordan folk oppfører seg men nevner en som virkelig irriterte meg.

 

Var i Arathi Basing og kom på mount opp til Lumber Mill da ene magen hadde 2 roguer på seg og hadde 3% health igjen, unmounter jeg og fearer roguene, setter dots på begge og healer magen. Begge roguene dør av dots og da får jeg syv salmer med flotte ord om at jeg tok blowout kills fra han.

Så etter den hendelsen får han aldri buff, heal eller noen form for hjelp fra meg mer. Åhh jeg elsker å kunne bestemme over hvem som skal dø og ikke dø :tease:

 

Noen skulle aldri ha spilt før de ble satt riktig på plass og fjortiss sms chat takler jeg ikke. Tar lengre tid å sette inn tall enn å skrive ordet helt ut men som sagt så er drittungene mange i Azeroth verdenen, dessverre :-(

Lenke til kommentar

Skjedde noe igår. Skulle hjelpe enda en fyr med DM, men måtte på butikken og kjøpe mat. Kom tilbake og så at hele chatten var fylt med:

 

"Hello???"

"hi r u there??"

"hellooooo!!!"

"answer!!"

"hey?!?!?!?!!?!??!"

 

Greia er at jeg sa jeg skulle bli borte en halvtimes tid. Kom tilbake etter 15 minutter og fyren maser som et helvete.

 

Ang fjortis-språk så skriver jeg [omtrent] aldri u istedenfor you. Tar ikke så mye lenger tid å skrive you, og jeg er for det meste på ventriloservern til guilden.

 

En ting jeg har merket nå som jeg er "highlvl" er at jeg får tells om alt fra prostutisjon til ZL. Det blir gøy når min egen char kommer seg litt høyere opp i lvl. :roll:

Lenke til kommentar

En kar jeg hjalp en gang for lenge siden ber meg om penger hver gang vi er logget på samtidig virker det som. Rutinen er omtrent slik:

 

(jeg er lvl 60, han er lvl 40 ca.)

 

Han: Hi

 

Meg: Hi

 

30 sek. passerer

 

Han: How are you?

 

Meg: Good, how are you

 

5 min passerer

 

Han slenger opp en party invite, jeg aksepterer når jeg ikke har noe annet på gang

 

5 min passerer igjen

 

Han: I need 5 gold for some repairs

 

Meg: Sorry, i'm saving up for my epic mount

 

Så blir det stille igjen. Jeg finner noe og gjøre og går ut av party. Snipp snapp snute.

 

------------------

 

I går opplevde jeg følgende "hustle":

 

Jeg står i AH og blir /w av en som kaller seg "MeanGirl" fra et guild som heter Demonic Force eller noe sånt

 

Hun: Hiiiiiiii ex guildie!!

 

Jeg: sorry, who are you?

 

Hun: I used to be in your guild, but i left. by accident, lol

 

Hun: I need 30s can u help me plz?

 

Jeg: you used to be in our guild? I can't remember your name

 

Hun: yes, not with this character tho, it was an alt

 

Jeg: really, what was its name?

 

30 sek tenkepause...

 

Hun: pussicat

 

Jeg: hehe, nice try. why don't you ask your guild mates to help you with some money?

 

Hun: Noooo! I'm not lying! I really was in your guild! etc. etc.

Lenke til kommentar

Noe jeg hater er mennesker som absolutt å liv og død skal skrike ut i IF om at han og han er ninja, han rolla need på den og den grønne itemen fra SM. Mennesker som gang på gang spammer ned /1 om en eller annen hendelse som irriterte dem litt.

 

I guilden jeg levlet fra 10 til 60 i, var det en mage som var mer casual enn veldig aktiv. Da AV kom var han somregel der, for gøy. Han brydde seg aldri stort om items og gikk i grønne ting. Så er han med på en UBRS tur med noen randoms/kjente, så dropper dal'rend mainhand, og siden denne personen er langt fra noen WoW-know-it-all, så ser han 1% chance to crit, og tenker på spells. Han fryder seg over droppen, og sier han skal rolle, ingen sier imot(kanskje de trodde han tulla?). Vel, han roller, og vinner. jaja, synd for roguesa, hadde blitt forbanna sjæl. Men i etterkant og daglig slenge dritt om personer som gjør slike feil syns jeg er forkastelig. Skrive han opp på blacklists til andre guilds hjemmesider, KoS lists på realmforum osv, det er bare patetisk. i et MMORPG er det som sagt mange ganger ikke lett å komme unna et rykte, men kan ikke bare bytte server og nick når man vil slik som i CS. Jeg visste at denne personen ikke var så flink med diverse items, hadde jeg vært på raidet hadde jeg gitt han en tell om at han ikke burde rolle på den, har gjort det mange ganger før til folk som oppfører i grenseland for akseptabelt, eller mener de trenger items. Prøv det, det hjelper faktisk. De fleste hører på deg.

 

Det meste hører faktisk ikke hjemme i /1.

 

I min ignorelist er ikke slike som gjør feil en eller annen gang, snarere fjortisser som griner konstant over ting. Har vært i guild med folk som tar /gquit fordi ingen hadde tid til å redde ham fra å bli corpsecampet av noen han hadde ødelagt hunter epic quest for. Personer som bryr seg mer om gull enn å ha det kult med andre personer i spillet. DET, er det jeg kaller for mentalt ustabile personer.

 

<3 drgutenberg good attitude!

Lenke til kommentar
Huff og huff. Kunne fortalt sider opp og sider ned om hvordan folk oppfører seg men nevner en som virkelig irriterte meg.

 

Var i Arathi Basing og kom på mount opp til Lumber Mill da ene magen hadde 2 roguer på seg og hadde 3% health igjen, unmounter jeg og fearer roguene, setter dots på begge og healer magen. Begge roguene dør av dots og da får jeg syv salmer med flotte ord om at jeg tok blowout kills fra han.

Så etter den hendelsen får han aldri buff, heal eller noen form for hjelp fra meg mer. Åhh jeg elsker å kunne bestemme over hvem som skal dø og ikke dø  :tease:

Noen skulle aldri ha spilt før de ble satt riktig på plass og fjortiss sms chat takler jeg ikke. Tar lengre tid å sette inn tall enn å skrive ordet helt ut men som sagt så er drittungene mange i Azeroth verdenen, dessverre :-(

5093625[/snapback]

 

 

 

sant så sant :yes:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vel, vet ikke om det her telles som "mentalt ustabil" men uansett;

 

Etter noen minutter med å lete etter folk for å summone en venn, går jeg lei av å spørre *virkelig* høflig, og /w'er en 60 hunter med en litt kortere versjon:

 

/w *enelleranna* Hey - help me sum plz

-Omg -_-

-Give 1g plz!

/w *enelleranna* uhm, no need to be rude...

-Heh, you're the one being rude here, asking like that.

-Your englishteacher would cry if she saw that sentence

/w *enelleranna* erm, rude? I did say please -_-

 

Så fortsetter det sånn, helt til han gir seg når jeg unnskylder =/

 

Jaja - kanskje jeg var litt smått frekk, men når det gjelder noe så enkelt og fort gjort som å hjelpe med en summoning er det ikke akkurat nødvendig å spørre på sitt peneste, etter min mening.

Man skal jo tross alt bare joine en group i 10 sek og høyreklikke en portal =/

Lenke til kommentar
Der var det du som går under "ustabil". Hvem hjelper folk som sier; "help me sum plz??++"

5199876[/snapback]

Altså, poenget mitt var at det går helt fint an å svare "No" istedet for å begynne å flame meg fordi jeg bruker forkortelser som så og si alle andre bruker!

Og, som sagt, alt han trengte å gjøre var:

a) svare nei

b) svare ja, joine group, høyreklikke portal - vips ferdig

 

Og det er overhodet ikke nødvendig av deg å kalle meg for "ustabil" bare fordi jeg stillte et helt rimelig spørsmål som ikke krevde noe særlig av mottakeren på en halvveis høflig måte...

 

EDIT: og dessuten sa jeg "Help me sum plz?" ikke "HELP ME SUM PLZ?!?!?!?!??+!?1+"

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...